- bloemetje22 augustus 2017 om 00:23
Ik heb een vraagje,
ik hou al anderhalf jaar netjes mijn ovulatie momenten en wanneer ik ongesteld ben en moet worden etc netjes bij. Ik heb al best lang een vriend en we hebben onveilige seks. Ik ga volgende maand beginnen met de pil, ik durfde dit eerst niet ivm bijwerkingen etc. Nu heb ik 2 dagen na me laatste ovulatie dag seks gehad, alleen hij is in mij klaar gekomen, zal ik wel of niet morning afterpil halen? er is een pil die je binnen 120 uur moet innemen dus dat red ik net alsik m morgen haal, maar wil niet onnodig zo’n pil halen want die dingen zijn best schadelijk volgens mij…
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2017 om 00:47Als je niet zwanger wilt raken, zou ik het risico maar niet lopen. Je moet er wel rekening mee houden, dat indien de eicel al bevrucht is, de MAP niet meer zal werken.
ReagerenT24 augustus 2017 om 00:55als je de pil niet slikt(zoals ik nu aan neem uit je berichtje) zal ik de Morning After wel halen! Hou er rekening mee dat hoelanger je ermee wacht met de Morning After pil hoe minder de kans dat de A-pil goed z’n werk zal doen.
gr T
Reageren