Zoeken Vraag het forum

zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hee,
    ik heb vorige week dinsdag tot een met donderdag 2 dagen mijn menstruatie gehouden ik had het ingekort omdat ik een vrijdag avond naar me vriend ging en seks wilde dus ik heb 2 dagen mijn menstruatie gehad en donderdag avond weer geslikt tot en met nu ik heb vanaf vrijdag avond tot en met maandag avond veel seks gehad onveilig ik ben nu alleen bang voor zwangerschap omdat hij veel in me is klaar gekomen en ik me menstruatie maar 2 dagen heb gehouden. Vorige week dinsdag ongesteld geworden normaal heb ik 5 a 6 dagen me menstruatie dus dat zou betekenen dat ik tot zaterdag zondag me menstruatie had moeten hebben maar ik had de pil donderdag avond alweer geslikt omdat ik seks wilde. Ik hoop dat de pil gwm heeft gewerkt na zoveel klaarkomen in me. Dus mijn vraag is kan ik hierdoor zwanger zijn of niet.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

er is altijd een kans om zwanger te raken maar als je net ongesteld ben geweest en dat maakt niet uit hoe kort dat was is de kans heel klein dat je zwanger bent geworden. Zolang jij de pil goed slikt en hem niet vergeet is er niks aan de hand. Bij twijfel kan je natuurlijk altijd een test doen.

Reageren
    John (moderator)

Het inkorten van de stopweek heeft geen invloed op de werking van de pil.

Reageren
Reageer op: zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.