- Anoniem20 april 2016 om 12:04
Hee,
ik heb vorige week dinsdag tot een met donderdag 2 dagen mijn menstruatie gehouden ik had het ingekort omdat ik een vrijdag avond naar me vriend ging en seks wilde dus ik heb 2 dagen mijn menstruatie gehad en donderdag avond weer geslikt tot en met nu ik heb vanaf vrijdag avond tot en met maandag avond veel seks gehad onveilig ik ben nu alleen bang voor zwangerschap omdat hij veel in me is klaar gekomen en ik me menstruatie maar 2 dagen heb gehouden. Vorige week dinsdag ongesteld geworden normaal heb ik 5 a 6 dagen me menstruatie dus dat zou betekenen dat ik tot zaterdag zondag me menstruatie had moeten hebben maar ik had de pil donderdag avond alweer geslikt omdat ik seks wilde. Ik hoop dat de pil gwm heeft gewerkt na zoveel klaarkomen in me. Dus mijn vraag is kan ik hierdoor zwanger zijn of niet.2 reactiesReagerenAnoniem20 april 2016 om 12:16er is altijd een kans om zwanger te raken maar als je net ongesteld ben geweest en dat maakt niet uit hoe kort dat was is de kans heel klein dat je zwanger bent geworden. Zolang jij de pil goed slikt en hem niet vergeet is er niks aan de hand. Bij twijfel kan je natuurlijk altijd een test doen.
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2016 om 12:23Het inkorten van de stopweek heeft geen invloed op de werking van de pil.
Reageren