Zoeken Vraag het forum

Zooitje van gemaakt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anouk

Ik heb een vraag,
    Op 26 juni heb ik mijn laatste pil ingenomen maar in de eerste dag van week 3 ben ik aan de diarree gegaan, helaas weet ik niet mee tof ik Mn pil ervoor of erna heb ingenomen maar ben er vergeten nog 1 te slikken binnen 12 uur, maar 28 juni heb ik seks gehad op 29 juni ben ik ongesteld geworden maar 2 dagen erna 1 juli raakte ik zo in de stres en heb uit angst maar een Morning afterpil geslikt. Gewoon normaal ongesteld geweest en de eerste dag van Mn ongesteldheid gelijk weer de pik geslikt zo dacht ik weer save te zijn nu las ik dat ik tot me volgende menstruatie niet veilig was maar dat is geen enkel probleem, maar nu krijg ik opeens 2 dagen geleden last van een opgeblazen gevoel, kan ik zwanger zijn

4 reacties
    Reageren
    Roos
    1. Nee hoor! Je slikt netjes de pil. Als je hem de laatste dag niet ingenomen zou hebben zou je stopweek gewoon een dagje eerder beginnen. Je hebt een mapje ingenomen. En daarbij, voor je menstruatie ben je minder vruchtbaar. Dus ik weet vrijwel zeker dat je niet zwanger bent. Misschien is het stress? Beterschap!!
    Reageren
    Anouk

Super Dankuwel!   Jaa kan ook wel door stres komen maar wild heet even zeker weten

Reageren
    Roos

Inderdaad, goed om het even na te vragen.

Reageren
    Anouk

Alleen de pilstrip heb ik niet helemaal af gemaakt toch 4 dagen voor de laatste pil ben ik gestopt, daarom had ik seks in mijn vruchtbare periode maar is niet in mij klaar gekomen

Reageren
Reageer op: Zooitje van gemaakt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.