- Anouk10 juli 2017 om 14:24
Ik heb een vraag,
Op 26 juni heb ik mijn laatste pil ingenomen maar in de eerste dag van week 3 ben ik aan de diarree gegaan, helaas weet ik niet mee tof ik Mn pil ervoor of erna heb ingenomen maar ben er vergeten nog 1 te slikken binnen 12 uur, maar 28 juni heb ik seks gehad op 29 juni ben ik ongesteld geworden maar 2 dagen erna 1 juli raakte ik zo in de stres en heb uit angst maar een Morning afterpil geslikt. Gewoon normaal ongesteld geweest en de eerste dag van Mn ongesteldheid gelijk weer de pik geslikt zo dacht ik weer save te zijn nu las ik dat ik tot me volgende menstruatie niet veilig was maar dat is geen enkel probleem, maar nu krijg ik opeens 2 dagen geleden last van een opgeblazen gevoel, kan ik zwanger zijn4 reactiesReagerenRoos10 juli 2017 om 16:28- Nee hoor! Je slikt netjes de pil. Als je hem de laatste dag niet ingenomen zou hebben zou je stopweek gewoon een dagje eerder beginnen. Je hebt een mapje ingenomen. En daarbij, voor je menstruatie ben je minder vruchtbaar. Dus ik weet vrijwel zeker dat je niet zwanger bent. Misschien is het stress? Beterschap!!
Anouk10 juli 2017 om 16:35Super Dankuwel!  Jaa kan ook wel door stres komen maar wild heet even zeker weten
ReagerenRoos10 juli 2017 om 16:37Inderdaad, goed om het even na te vragen.
ReagerenAnouk10 juli 2017 om 16:51Alleen de pilstrip heb ik niet helemaal af gemaakt toch 4 dagen voor de laatste pil ben ik gestopt, daarom had ik seks in mijn vruchtbare periode maar is niet in mij klaar gekomen
Reageren