Zoeken Vraag het forum

Ontmaagd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Hallo
    Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer seks gehad. Het gebeurde heel onverwacht en ik neem de pil niet. Hij had zijn voorvocht eraf geveegd voor zover ik weet en hij is er alleen met zijn eikel even in geweest omdat ik te veel pijn had. Erna heb ik voor de zekerheid de morning after pill genomen omdat ik onzeker was. Hij is ook helemaal niet klaargekomen. Er kan toch niets gebeuren of ben ik verkeerd? Het zou fijn zijn moest iemand iets laten weten.

27 reacties
    Reageren
    Anoniemm

Veel mensen vergissen zich hierin, je kunt zeker weten zwanger worden van voorvocht. De kans is veel kleiner dan bij sperma. Het is ontzettend slim dat je een morning after-pil genomen hebt. De morning after-pil zorgt ervoor dat de bevruchte eicel “dood”gemaakt wordt. Op deze manier kan die eicel zich niet innestelen in de baarmoederwand, en ben je dus ook niet zwanger. Geen zorgen maken, je hebt goed gehandeld en de kans dat je zwanger bent is vrijwel helemaal weg. Gewoon even afwachten tot je volgende menstruatie!

Reageren
    ano

Dankje voor zo snel iets te laten weten! Ben heel hard opgelucht nu. Dus in principe kan er niets gebeuren?

Reageren
    .

nee geen zorgen ,

het kan wel zijn dat je menstruatie iets eerder of juist iets later optreedt dan normaal , maar dat komt door de MAP.

Reageren
    Ano

heel erg bedankt!

Reageren
    Ano

Een heel snelle vraag; is het door de morning after-pill dat je ook meer vaginaal vocht kan krijgen?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
    Ano

Iemand die misschien goede raad heeft om van de stress af te zijn. Ik ben zeker dat ik niet zwanger ben maar wachten op mijn menstuatie geeft een hoop stress!

Reageren
    Niem

precies datzelfde heb ik ook Ano!

ik moet volgende week ongesteld worden, heb afgelopen zondag de Map genomen en gebruik ook geen anti conceptie omdat ik voor het eerst sex had.

ik heb nu allerlei lichamelijke verschijnselen (gevoelige borsten sinds gister, spanning en een beetje misselijk). Normaal gesproken zou ik er niets van aantrekken, maar nu denk ik dat het zwangerschapsverschijnselen zijn :/

Reageren
    Anoniemx

hay,

dit zal jou stress wel wegkrijgen.

ik heb precies zelfde gehad , m’n vriend ging er ook niet in , alleen met de eikel. Daarna ook een morning-afterpil gehaald.

er was helemaal niks aan de hand, ik kreeg mijn ongesteldheid vroeger dan normaal. Met als eerste een beetje bruin achting op dag 1 en daarna weer als normaal

Reageren
    Ano

de laatste keer dat ik ongesteld werd was 10 mei. Is het normaal dat ik nu vandaag al een beetje bruinachtig vocht heb gekregen? Als dit een positief teken is ben ik heel blij?!!

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vrij normaal verschijnsel.

Reageren
    Ano

Tevreden om dit te horen!

Reageren
    Ano

Hallo

Ik had dus de morning after-pill genomen & kreeg ook mijn maandstonden vroeger. Ik vraag me nu af wanneer ik mijn maandstonden terug kan verwachten. Is dit nu op een ander tijdstip?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan inderdaad op een ander tijdstip zijn. Later dus.

Reageren
Reageer op: Ontmaagd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.