- Anoniem4 mei 2014 om 16:06
Ik en mijn vriendin hebben gisteren gemeenschap gehad en het deed nogal pijn voor haar toen ik pijn penis in haar probeerde te duwen. Ze zei dat ik gewoon door moest doen ookal deed het pijn, ik ben niet helemaal in haar geweest omdat het voelde of iets mij blokkeerde, achteraf hing aan mijn eikel wel bloed, was dit het bloed van haar maagdenvlies? Zou het dan volgende keer nog zo tegenwerken met dat duwen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 18:59Dat zal inderdaad het maagdenvlies zijn geweest. Of dat de volgende keer noch zal hinderen zul je wel merken dan.
Reageren
Hoe oud zijn jullie?
Wel veilige seks gehad?Anoniem4 mei 2014 om 19:11Oke dankje, we zijn 17&18 jaar oud, ik heb wel al seks gehad met een ex van me maar dat ging allemaal veel makkelijker, we hadden ook orale seks dus ‘gleed’ het zowat beter.. & We gebruiken geen condoom maar zij neemt wel de pil
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 19:55Okay.
Dan was je ex waaraschijnlijk al “ontmaagd”.De pil beschermt overigens niet tegen SOA’s.
ReagerenAnoniem4 mei 2014 om 20:25Maar mijn ex bloedde ook wel, we waren beide 14 toen en ik ben er heel zeker van dat ik de 1ste was. Hoe dan ook ;misschien dat het met glijmiddel wel beter gaat.. & Mijn piemel heeft een soort van rode vlek op de eikel , alsof er zo vel af geschuurd is door het duwen tegen haar maagdenvlies .. Zou dit een soa kunnen zijn? Of komt dit doordat alles zo droog was en slecht gleed?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 20:48Dat kan inderdaad een irritatie zijn omdat alles dus zo droog was en stroef ging.
Glijmiddel kan dan de volgende keer wonderen doen.
ReagerenAnoniem4 mei 2014 om 20:51Oke dankjewel voor de info! Nu maar wat rustig aan doen, mijn penis wat rust gunnen 😛
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 20:52Dat lijkt me een goed idee 😉
Reageren