Zoeken Vraag het forum

Ontmaagd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik en mijn vriendin hebben gisteren gemeenschap gehad en het deed nogal pijn voor haar toen ik pijn penis in haar probeerde te duwen. Ze zei dat ik gewoon door moest doen ookal deed het pijn, ik ben niet helemaal in haar geweest omdat het voelde of iets mij blokkeerde, achteraf hing aan mijn eikel wel bloed, was dit het bloed van haar maagdenvlies? Zou het dan volgende keer nog zo tegenwerken met dat duwen?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal inderdaad het maagdenvlies zijn geweest. Of dat de volgende keer noch zal hinderen zul je wel merken dan.
    Hoe oud zijn jullie?
    Wel veilige seks gehad?

Reageren
    Anoniem

Oke dankje, we zijn 17&18 jaar oud, ik heb wel al seks gehad met een ex van me maar dat ging allemaal veel makkelijker, we hadden ook orale seks dus ‘gleed’ het zowat beter.. & We gebruiken geen condoom maar zij neemt wel de pil

Reageren
    John (moderator)

Okay.
    Dan was je ex waaraschijnlijk al “ontmaagd”.

De pil beschermt overigens niet tegen SOA’s.

Reageren
    Anoniem

Maar mijn ex bloedde ook wel, we waren beide 14 toen en ik ben er heel zeker van dat ik de 1ste was. Hoe dan ook ;misschien dat het met glijmiddel wel beter gaat.. & Mijn piemel heeft een soort van rode vlek op de eikel , alsof er zo vel af geschuurd is door het duwen tegen haar maagdenvlies .. Zou dit een soa kunnen zijn? Of komt dit doordat alles zo droog was en slecht gleed?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan inderdaad een irritatie zijn omdat alles dus zo droog was en stroef ging.

Glijmiddel kan dan de volgende keer wonderen doen.

Reageren
    Anoniem

Oke dankjewel voor de info! Nu maar wat rustig aan doen, mijn penis wat rust gunnen 😛

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt me een goed idee 😉

Reageren
Reageer op: Ontmaagd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.