- Kim2 mei 2017 om 00:38
Hi , mijn naam is Kim.
Ik heb vorige maand de pil door geslikt , want ik kon op dat moment even geen stopweek houden door verschillende redenen. Ik was die maand geen een keer de pil vergeten in te nemen en heb ook geen bijwerkingen gehad waardoor de pil minder goed zou kunnen werken. Nu heb ik de strip die ik heb doorgeslikt bijna afgerond , ik moet nog 2 pillen in nemen en dan las ik mijn stopweek in. Ik ben ook in deze strip geen een keer de pil vergeten in te nemen.
Maar nu is mijn vraag : kan het kloppen dat ik nu al buikpijn heb , omdat ik ongesteld moet worden ?
Ik vind het een beetje eng , omdat ik normaal nooit echt last buikpijn heb terwijl ik nog de laatste pillen van de strip slik.. ( meestal komt dat pas een dag na mijn laatste pil in name ) maar kan dat komen doordat ik bij mij vorige strip geen stopweek gehouden heb ?
is er kans op een zwangerschap , dat de buikpijn daardoor komt of komt dat echt doordat ik de pil doorgeslikt heb ?
Meestal duurt het 3/4 dagen voordat ik ongesteld ben. Dus dan word ik zaterdag of zondag ongesteld.
Iemand die antwoorden op mijn vragen heeft ,
alvast bedankt. Groetjes Kim.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 mei 2017 om 00:48Dat zijn toch klachten die door het doorslikken worden veroorzaakt. Het is mogelijk dat je de bloeding iets eerder gaat krijgen.
ReagerenRo10 mei 2017 om 09:57dit komt denk ik doordat je de pil doorslikt daardoor bestaat er ook een kans op een doorbraak bloeding heb ik ook vaak gehad met doorslikken zonder stop week soms gaat het 3 strips goed nergens last van de andere keer moet ik stoppen op de helft van de 2e strip ik zou me niet te bang maken en gewoon even een weekje stoppen en weer beginnen
ReagerenGirl.14 mei 2017 om 23:12Hallo allemaal . Ik heb een vraagje .ik heb 2x pil vergeten in de eerste week vrijdag(12 mei) wad m’n laatste pil . Nu heb ik een beetje bloed . Bruin/roze ). Niet echt ongesteld . Maar normaal duurt het 3/4 dagen bij mij als ik ongesteld wordt. Nu ben ik iets te vroeg ongesteld . Ben ik zwanger ?
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2017 om 00:54Die vraag kan ik ook niet beantwoorden. Als je onbeschermde seks hebt gehad enkele dagen voor of na het vergeten van de pillen dan zou je zwanger kunnen zijn. Doe dan een zwangerschapstest
ReagerenGirl15 mei 2017 om 06:28Ja ik heb seks gehad. Wanneer kan ik die zwangerschap test doen dan ?
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2017 om 10:09Je zou nu een test kunnen doen
Reageren