Zoeken Vraag het forum

Stopweek inlassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik slik nu al een paar maanden de pil door, nu ben ik deze maand volgensmij 2 pillen vergeten ( dit weet ik overigens niet zeker, een keer ben ik hem sowieso vergeten maar bij de tweede zat ik inenw bij een andere dag, kan ook zijn dat ik gewoon verkeerde dag heb ingenomen) maar dit was ergens aan het einde van de strip en wil nu wel een keer een stopweek inlassen, maar omdat ik niet zeker weet of ik die 2e pil vergeten ben en of dat nu precies dan 7 dagen geleden was weet ik niet of ik nu kan stoppen? Heb vanavond mijn laatste pil ingenomen.. nu heb ik sinds een paar dagen ook last van hele pijnlijke borsten, kan dit dan ook komen omdat ik eigenlijk dan zometeen ongesteld moet worden? Roze afscheiding had ik ook een beetje maar dit kan voornamelijk komen omdat ik de laatste paar maand hevige doorbraakbloedingen heb en het gewoon wat bloed vermengt is met afscheiding..? Kan ik nu gewoon een stopweek inlassen en kijken wat er gebeurt?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt nu gewoon een stopweek inlassen. dat is verder geen probleem.

Reageren
    Anoniem

Tandor, maakt het dan niet uit of ik hem wel of niet 7 dagen volledig heb geslikt? Wil namelijk niet zo graag onbeschermd zijn.. Heb ik extra anticonceptie nodig? En voor hoelang etc?

Reageren
    John (moderator)

Dat maakt niet uit. Als je de pil doorslikt en dan een pil vergeet is dat verder geen probleem. Je kunt gewoon een stopweek houden en bent en blijft gewoon beschermd.

Reageren
    Anoniem

En pijnlijke borsten enz kan dus gewoon ook komen door dat je menstruatie er bijna aan komt of als je doorslikt er aan hoort te komen?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor.

Reageren
Reageer op: Stopweek inlassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.