Zoeken Vraag het forum

Stopweek eerder inlassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vakantieganger

Hallo,

Ik zal mijn verhaal kort proberen te houden haha

over 2 weekjes ga ik op vakantie en dan wil ik natuurlijk geen stopweek hebben. Nu slik ik normaal gesproken de pil 2 maanden eb dan stopweek.. Nu zit ik in mn laatste week van de 2e maand en vanwege opkomend acne is het denk belangrijk dat ik een stopweek hou en niet doorslik.

Als ik de pilstrip afmaak en een stopweek hou, dan moet ik donderdag weer aan de pil beginnen terwijl ik vrijdag moet vliegen (vaak voel ik mij de eerste 2 dagen na pilinname niet super)..

kan ik eerder met mijn stopweek beginnen? Vanavond de laatste en dan heb ik alleen die van di en woe nog over?..

p.s. Ik heb dyspareunie dus voor bescherming maakt het niet uit

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou je zeker kunnen  doen. Dat is geen probleem

Reageren
    Vakantieganger

Dankuwel! Dacht al dat het niet echt kwaad kon maar op veel sites stond er als je op vakantie gaat kun je um beter doorslikken dan te vroeg een stopweek inlassen maar vanwege mn acne leek mij dat geen goed idee 😉

Reageren
Reageer op: Stopweek eerder inlassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.