- Anoniem7 januari 2017 om 09:21
Hallo,
Ik ben sinds een maand weer begonnen met de pil te slikken. Nu zit ik momenteel in mijn stopweek.
Ik heb afgelopen woensdagavond mijn laatste pil uit de pilstrip ingenomen. Maar wanneer moet ik dan weer beginnen? Want je moet zeven dagen wachten maar moet ik dan op de woensdagavond beginnen of op de donderdagavond?
Thanks!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 13:23De stopweek heeft 7 pilvrije dagen. Als je op woensdag bent gestopt moet je weer op donderdag beginnen. Tot 7 tellen kan toch niet zo moeilijk zijn…
ReagerenAnoniem8 januari 2017 om 11:36Bedankt voor  antwoord.
Reageren
<p style=”text-align: left;”>Ik vind je laatste opmerking nogal onterecht. Erg aardig is het niet. Als ik donderdagavond weer begin zijn het bijna 8 pil vrije dagen. Dus vandaar dat er wat verwarring is.</p>John (moderator)
8 januari 2017 om 12:57Een stopweek heeft 7 pilvrije dagen. Â Dus 7 dagen zonder pil. Als je op woensdag de laatste pil neemt, en je telt dan vanaf donderdag 7 dagen zonder pil verder, dan is woensdag de 7de pilvrije dag en moet je op donderdag weer starten.
Het was niet mijn bedoeling om onaardig te zijn, maar eigenlijk is het ook niet erg ingewikkeld…
ReagerenAnoniem8 januari 2017 om 21:34Je hebt er ook wel een beetje gelijk in dat het niet heel ingewikkeld is maar ik wilde het graag met zekerheid weten zodat ik geen fout zou maken.
In ieder geval bedankt voor je antwoord! 🙂
Reageren