- Anoniem14 augustus 2016 om 19:31
De laatste jaren kamp ik met ernstige gezondheidsklachten.
Constant zwaar verkouden, pijn op de borst, bekend met astma, irritante jeuk in gehoorgang,
doodmoe, stinkende urine, hoofdpijn, constant keelpijn (vooral bij wakker worden) droge mond en slecht slapen door zwetenAl deze symptomen op zich gaven natuurlijk weer de conclusie tussen de oren ?! stress !
Nu is het longprobleem al een aantal jaren bekend, echter niet wat de oorzaak is.
Maar ! 3 weken geleden is de vloer van mijn woning deels open gemaakt ivm verzakken.
Hierbij bleek de kruipruimte vol te zitten met zwam, bruinrot en schimmel, waarschijnlijk black mold.Al mijn symptomen zijn terug te vinden onder een black mold vergiftiging
Is iemand hier bekend mee, is hier medicatie voor?
Ben al bij huisarts geweest maar die weet ook m.i. niet wat hiermee te doen.
Krijg volgende week wel een longfunctie onderzoek.Help ! hoop zo dat hier iets aan te doen is zodat ik mij wellicht sinds jaren iets beter kan gaan voelen.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2016 om 20:15Er zou natuurlijk eerst vastgesteld moeten worden of het inderdaad om de strachybotrys chatarum gaat. Als dat zo is, moet je in ieder geval bij de longarts zijn. Daar (in de longen) veroorzaakt de schimmel de meeste schade.
Reageren
Daar zal dan onderzocht moeten worden of er en wat er voor schade veroorzaakt is. Pas dan kan er eventueel over een behandeling worden gesprokenAnoniem15 augustus 2016 om 18:32dank voor de reactie.
Reageren
Kreeg geen afspraak bij de longarts ivm drukte en vakantie
Zou pas eind oktober begin november worden.
Inmiddels toch een afspraak weten te regelen.
De vele bijkomende klachten zou ik ook graag minder willen hebben vandaar mijn vraag of er mensen mee bekend zijn en hoe dit te behandelen is. Huisarts is er n iet mee bekend.