Zoeken Vraag het forum

bultjes op handen en elleboog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • samirah

Hallo,
    Ik heb al een paar jaar last van bultjes op mijn hand en op en rondom mijn elleboog. Ik ben al zo vaak naar de dokter geweest allerlei cremetjes gehad maar nks hielp. Laatst ben ik weer geweest en de dokter zei ‘ mischien bent u allergisch voor de kou of voor een bepaalde eten soort. Hier valt niks aan te doen ik schrijf u een cremetje uit voor de jeuk en je zult er de rest van je leven last van houden’ ik vindt dit erg raar. Ik dacht zelf aan een allergische reactie maar waarom dan alleen op mijn handen en ellebogen? Ik ben afgelopen zomer naar Turkije geweest daar had ik het heel erg. Maar nu in de winter heb ik het ook maar wel minder erg. Het komt en het gaat meestal weer weg naar een paar dagen. Wie kan mij meer informatie geven. Want ik zit nu elke keer met bultjes op mijn handen en ellebogen maar niemand kan mij vertellen.hoe het komt want ik denk niet dat het van de kou kan komen of wel?.Ik heb wel 3 honden maar in turkije heb ik weer geen hond aangeraakt dus daar kan het ook niet aan liggen.

Alvast bedankt

Reageer op: bultjes op handen en elleboog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.