- A. de Groot27 mei 2017 om 13:13
Beste,
Als ik eens in de zoveel tijd ziek ben, dan krijg ik altijd bultjes/ uitslag op mijn handen. Het zit vaak tussen m’n vingers in en op m’n handpalm. Het gekke is dat deze bultjes alleen voorkomen als ik een lagere weerstand hebt doordat ik bijvoorbeeld keelpijn/ griep heb. De bultjes jeuken alleen als je ze aanraakt, verder voel ik er niks van. Ze zijn wel rood en bij kou zijn ze veel beter te zien dan bij hitte. Zie foto voor duidelijker beeld.
Weet iemand misschien wat dit is en hoe ik dit op kan lossen? Ik ging er mee naar de dokter en die zei letterlijk dat hij het niet wist en nog nooit had gezien..
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Bijlagen:
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 mei 2017 om 13:48Dat kan een virusinfectie zijn, die telkens de kop op steekt wanneer je een lage weerstand hebt. Â Daar (je weerstand)moet je dan wat aan doen…
ReagerenCatootje27 mei 2017 om 21:27Voor een goede weerstand is je voeding belangrijk en je zou bepaalde tekorten kunnen hebben. Allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren, aminozuren en andere stoffen zijn belangrijk voor je hele weerstand. Misschien goed om je daar eens in te verdiepen. Wellicht dat het ook scheelt in die uitslag.
ReagerenKaatje13 mei 2018 om 13:46dit lijkt op eczeem. Popholyx. Erge bij stress, hitte, als gevolg van alleriche reactie enz ik heb het nu als gevolg van een griep met hoge koorts….
Reageren