- Chantal25 augustus 2012 om 15:38
Sinds juni ongeveer heb ik kleine bultjes op de handrug van mijn rechterhand. Ik heb het alleen op mijn rechterhand. Het doet geen pijn, soms jeukt het een beetje, maar ik vind het vooral raar.
In juli ben ik ervoor naar de huisarts geweest, die gaf me een creme tegen exceem en dat helpt ook, dan gaan de bultjes weg. Als ze dan weg zijn, stop ik met smeren en komen ze gewoon weer terug.
Begin augustus ben ik naar Kopenhagen geweest en was ik de creme vergeten op te doen. Toen gingen de bultjes wel weg. Dit ging ook zo toen ik vorig weekend naar Pukkelpop ging. Het lijkt erop dat ik de bultjes alleen heb wanneer ik thuis ben. Ik bedacht me dat het nog met mijn werk te maken kan hebben. Ik werk alleen in het weekend en doordeweeks wordt het niet minder, dus dat zou het niet kunnen zijn. Dus, heeft iemand een idee of dit een allergie is en wáárvoor ik dan allergisch zou kunnen zijn?5 reactiesReagerenSanne29 augustus 2012 om 16:00Kennelijk ben je thuis met je rechterhand in aanraking met iets dat deze bultjes veroorzaakt. Zelf helemaal geen idee?
ReagerenChantal3 september 2012 om 11:11Ik doe geen dingen enkel met mijn rechterhand. Wassen en dergelijke doe ik gewoon met twee handen en ik gebruik geen creme of iets dergelijks. Ik snap er werkelijk niets van.
ReagerenQuote4 september 2012 om 10:45Dermatitis.
ReagerenChantal6 september 2012 om 16:07Kan dermatitis op een dezelfde plaats telkens terug komen? En moet dit dan niet een reactie zijn op iets?
ReagerenHar7 september 2012 om 12:58Ik zou om een verwijzing naar een dermatoloog vragen.
Reageren