Zoeken Vraag het forum

Moe-druk hoofd-wazig, dubbel zien-rode, tranende en hangende ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Huisstofmijt

Hallo

Ik zit al 5 jaar met verschillende symptonen, zal ze hier even opnoemen.

Vaak moe, dubbel en wazig zien, rode tranende en jeukende ogen, kortademig, druk in het hoofd, misselijk, …

Meeste klachten zijn vooral smorgens.

Ik ben al vaak naar mijn huisarts geweest , heb een hartonderzoek laten doen maar daar was niets abnormaals te vinden, ik laat zeker 2 keer per jaar mijn bloed trekken en ook dat is telkens in orde. Mijn huisarts zei me dus keer op keer dat dit gewoon door stress kwam.

Nu, ik ben daadwerkelijk allergisch voor huisstofmijt, dat is ook 5 jaar terug getest en ondervonden maar mijn huisarts krijgt die link precies niet gelegd…

Dus nu wil ik vragen, welke medicatie nemen jullie? Tegen de ogen, vermoeidheid, kortademigheid en de druk in het hoofd…

4 reacties
    Reageren
    micha

iemand die dit herkent? of advies heeft en dergelijke?

Reageren
    Emma

Hai, je zou claritine kunnen vragen aan je huisarts. Maar ik zou ook eens naar een oogarts gaan. Misschien moeten je ogen te hard werken om scherp te zien waardoor je juist gaat tranen en hoofdpijn krijgt.

Groetjes

Reageren
    PVB

Hoi ,
    ik had precies dezelfde klachten en ook ik ben allergisch voor huisstofmijt. Ik ben doorverwezen naar de longarts en die heeft een hystamine-test bij mij laten doen. Hieruit is gebleken dat ik ASTMA heb.
    Ik ben pas begonnen met medicatie(pufjes) en ik heb het idee dat het al begint te werken.
    Dus wie weet speelt er bij jou wel hetzelfde…!

Groetjes en sterke ermee!

Reageren
    Jans

Hallo, hoe gaat het ondertussen? Verbetering?

Reageren
Reageer op: Moe-druk hoofd-wazig, dubbel zien-rode, tranende en hangende ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe