Zoeken Vraag het forum

Allergie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hendricks

Hoi
    Voor sommige dingen ben ik erg allergisch voor sommige dingen.
    Hele ogen gaan op zwellen en strot gaat dichtzitten rode plekken op me nek ook onderzoeken naar gedaan nog niet helemaal klaar afgerond maar ze vermoede wel wat het zijn
    Maar om terug te gaan op me verhaal
    Gisteren avond ging ik een hamburger zelf gemaakt eten.
    Voor ik ging slapen
    Daarna een Hasjjoint roken en na een tijdje merkte ik dat me lippen opgezwollen waren niet zo een erge Allergische reactie als normaal
    Maar een normale als ik bijv tomaten of aardbeien eet en er zaten geen tomaten op
    Dus door wat zou dit gekomen kunnen zijn? , ik eet vaak hamburgers deze keer waren het wel nieuw brood en vlees die ik meestal niet eet
    En ik rook dagelijks joints nooit ergens last van gehad
    Dus wat zou het geweest kunnen zijn?

7 reacties
    Reageren
    Hendricks

zou graag een antwoordt krijgen als het mogelijk zou kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan er zo helaas niets over zeggen. Het zou toch van de joint kunnen zijn… moeilijk om dat vast te stellen

Reageren
    Hendricks

Maar in rook elke dag joints maar nooit last ervan gehad.

mij vader zegt dat het de bestrijdingsmiddelen op de sla zijn.

want bij aarbij bijv of appels met veel bestrijdingsmiddelen heb ik ik het ook.

en merkte het ervoor al en na me eerste trek dat ik de trekje’s niet zo goed kon nemen omdat me keel beetje vast zat

Reageren
    Hendricks

dus het zou wel de sla geweest zijn toch als er al wat allergie effecten optraden voor de joint?

Reageren
    John (moderator)

dat zou dan kunnen

Reageren
    Hendricks

Misschien binnenkort als ik geen verplichtingen heb zonder joint eens uitproberen.

ik zou morgen wel gerust een Jointje kunnen roken toch? Vandaag voor zekerheid niet gedaan.

maar doe het elke dag dus vandaag best moeilijke dag geweest om me drang om naar de Coffeeshop te gaan tegen te houden

maar anyway ik rook elke dag joints en nooit ergens last van gehad dus zou morgen best gerust een Joint kunnen roken toch?

e

Reageren
    John (moderator)

Probeer het uit zou ik zeggen

Reageren
Reageer op: Allergie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.