Zoeken Vraag het forum

Neurologische problemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Justin

Hallo Tandor,
    Kun je spierpijn, gewrichtspijn, zenuwtrekkingen, hoofdpijn en groeneontlasting krijgen bij een voedsel allergie zoals lactose en/of koemelk? Aangezien ik denk dat ik hier op reageer en krijg dan zwake spieren en altijd groene ontlasting bij een reactie. De reactie komt na een dag of halve dag.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou zeker kunnen

Reageren
    Justin

Hallo Tandor,

Bedankt voor je reactie, het maakt me heel zorgelijk dat ik zoveel last heb van verminderende spiermassa en veel spierzwakte. Hopelijk komt dit door een allergie inderdaad. Want 7 maanden geleden was nog niks met me aan de hand en uit het niets kreeg ik een ernstige bacteriele infectie en daarna is niks meer het zelfde geworden. Me persoonlijkheid is helemaal veranderd heb heel veel angst om niet meer de oude te worden aangezien het nu al 7 maanden speelt en ze nog niet genoeg onderzoek hebben gedaan dan een ct scan,darm en maag onderzoek. Ik heb na zoveel maanden nog steeds helemaal geen verklaring waarom ik zo ziek werd. En ook geen diagnose of vermoede wat er met me aan de hand is. Ik heb veel dagen ernstig veel pijn gelukkog is dit nu iets minder. Maar soms uit het niet verga ik weer van de pijn krijg zenuwpijn zwakte in armen en benen en voel dan ook meteen helemaal depresief. Als het beter gaat voel ik me ook weer meer me zelf. Maar nu het maar niet overgaat maak ik me wel veel zorgen over wat het nu kan zijn en ze ook wel iets kunnen vinden. Ik ben nog niet gaan praten met iemand omdat ik juist wil weten eerst wat er lichaamlijk niet klopt zodat ik ook minder zorgen maak.

Reageren
    Catootje

Er kunnen factoren spelen als een minder gezonde darmflora, candida, tekorten aan allerlei voedingsstoffen, je dagelijkse voeding etc. Zuivel is sowieso minder geschikt voor mensen. Als je er tegen kan wat biogarde gebruiken.
    Als je ooit antibiotica hebt gebruikt, misschien goed om te weten dat die je darmflora verstoren en zorgen voor tekorten aan allerlei vitaminen en mineralen. Verder zegt bloedonderzoek niet al teveel over mogelijke tekorten. Zo is een magnesiumtekort niet vast te stellen op bloedniveau. Je kan advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.

Reageren
Reageer op: Neurologische problemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.