Is er een allergie waarbij je als je appel (voornamelijk appelsap) drinkt/eet en als je melkchocolade eet, je maag heel onrustig word en je buikpijn krijgt en heel veel winden begint te laten?
Ik ben nu eigenlijk vooral opzoek naar een stof die in appel en in melkchocolade zit.
Dat hoeft niet perse een allergie te zijn.
Ik heb een vraag mbt een allergie. Ik weet dat ik zwaar allergisch ben voor mosselen (twee keer doodziek van geweest). Ik kan wel garnalen eten. Nu eet ik morgen kreeft, is het aannemelijk dat ik daar dan ook niet allergisch voor ben?
Dank
De vraag kan iemand je zo beantwoorden. Ik vraag me ook af of je wel allergische bent voor mosselen en of het ziek worden niet aan iets anders heeft gelegen... Heb je een allergietest gedaan?
nee nooit gedaan. Maar ik heb twee keer mosselen gegeten en twee keer doodziek, dat leek me iets te toevallig. Kan ik zoiets gewoon bij de huisarts laten checken?
Ik vermoed zelf ook dat ik een overgevoelingheid heb voor lactose of een andere voedsel allergie aangezien ik gister melk yoghurt en koffiemelk heb gehad en die avond opeens extreem veel pijn in me spieren en zenuwen kreeg en nu nog steeds last van heb samen met groene ontlasting.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!