Amoxilline allergie

  • #1

    Ik heb vanwege een ontstoken kies amoxilline gekregen van de tandarts. De kuur van een week heb ik afgemaakt. Daarbij geen vervelende bijwwerkingen gehad, alleen een opgeblazen gevoel en lichte diarree.
    Echter vanaf de dag nadat ik de laatste pillen had ingenomen ontstonden klachten. Ik heb last van heel veel jeuk over mijn hele lijf. Ik geen rode vlekken of blaasjes. Hoe lang houdt dit aan en wat kan ik er tegen doen?

    Reageer
    #2

    Neem even contact op me de huisarts of de apotheek i.v.m. de klachten.

    Reageer
    #3

    ok, zal ik doen.
    gaat dus niet vanzelf over?

    Reageer
    #4

    Dat kan wel vanzelf over gaan, maar is toch altijd goed om even contact met je huisarts of apotheek op te nemen.

    Reageer
Reageer op: Amoxilline allergie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief