Dacht dat in sommige delen van Nederland kan de cursus ook op zaterdag.
Ik heb ze gewoon op maandagen.
@glaasje prik thnksπ
Zodra ik de uitslag heb laat ik het jullie weten mocht het positief zijn blijf ik hier nog weleens kijken want het is fijn als iemand je gerust kan stellen en uiteraard als het fout is ook
Hoop oprecht dat et niet eveel mensen bijkomen en dat iedereen lekker kan autorijden π
@ blauw denk wel dat de rechter milder is en anders miss een hogere boete en ach juni is het zo π₯³π₯³
En denk dat je sws wel een aanname krijgt dan wel sociaal drink patroon of je ugl het is ook een bizarre hogen uitslag π₯΄ ik schrok alleen het beste kunnen ze erin zetten rijgeschikt of niet ipv bepaalde termen en verdenkingen
Ik heb trouwens begrepen dat de zitting binnen 6 maanden na de aanhouding moet plaatsvinden. Anders krijg je het rijbewijs zonder proces weer terug. Wanneer kregen jullie een dagvaarding?
Vandaag te horen van de advocaat alleen nog een ema π₯³π₯³π₯³Β cbr gaat goedkeuren
Klopt binnen 6 maanden
Een tip nakijken rapport is tot een inkomen van 42000 gratis
Ze lijken het dan op alle punten na
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
@puk
wat ontzettend fijn dat je t gehaald hebt!!! Wat een opluchting.
ik nog steeds geen nieuws
@ koekjes thnks komt bij jou ook goed β€οΈ kun je niet vragen of ze het al hebben ik kreeg voorrang ze waren super lief
@puk wow goed nieuws dat je gelijk doormag naar de cursus!π
@puk
dat hoop ik ook alleen als ik bel zeggen ze dat het te druk is en daardoor niemand kan opnemen. Nog steeds niks gehoord
@Alias
ik kreeg de 5de maand de dagvaarding binnen, ze letten er blijkbaar erg goed op.
Heb het van iemand zelf gehoord dat hij helemaal geen dagvaarding bericht had gehad maar wel rijbewijs terug, dat was waarschijnlijk een fout, moest wel de EMA cursus en psychiater doen.
Reken hier maar niet op.