Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puk

@bassie jij al nieuws

Koekjes

Heeft iemand als nieuws?

Reageren
    Bassie

Ik afspraak staan voor bloedprikken, deze week bellen ze voor afspraak te maken bij psycholoog

Reageren
    Puk

@ bassie wat fijn eindelijk

Reageren
    Bassie

Ja idd, wist natuurlijk wel dat het er allemaal aan zat te komen, ik heb het wel tot maximaal naar voren gepland 😅

Reageren
    Puk

Vandaag gemaild en krijg voorrang 🙏 hoop deze week het rapportte hebben ben benieuwd

Reageren
    Puk

@ bassie ja logish ik kon ipv een uitvaller en heb dat ook gedaan moest wel naar Amsterdam met de trein maar is het waard je doet alles voor je rijbewijs

Reageren
    Puk

En geen strafblad 🙏 wat een impact heeft zo’n fout zeg gelukkig gaat hey de positieve kant op en hoop oprecht dat iedereen incl ik m’n rijbewijs snel terug hebben maar moet zeggen het went ook weer heel bijzonder hopen op juni 🙏 eerder is beter maar heb er ook vrede mee als ik nog moet wachten heb ook nog niks van voorkomen gehoord Julie wel

Reageren
    blauw

@puk hoe weet je dat je geen strafblad hebt?

Ik heb verder ook niks gehoord van ovj. Alleen dat de inhouding van mijn rijbewijs afgelopen is en opgestuurd naar het cbr na 4 maanden inhouding.

Reageren
    Puk

Vog opgevraagd

Reageren
    blauw

Je strafblad krijg je pas bij je zitting toch? Dan gaat het pas in dacht ik

Reageren
    Puk

@ blauw  ja dat klopt en voor zover ik weet is het hoor kantoorpanden gelukkig geen issue

Reageren
    Puk

Kantoor banen😅😅🙈

Reageren
    Rompie

Weet iemand hoe de verzekeraars hiermee omgaan? Ik ben met 2 promille aangehouden, geen schade veroorzaakt dus ook geen claim. Ik heb natuurlijk gewoon mijn premie doorbetaald, maar nog geen dagvaarding gehad dus officieel heb ik dan volgens mij ook nog geen rijontzegging. Onderzoek was trouwens goed, maar daar zal de verzekering niet naar kijken lijkt mij.
    Heeft iemand enig idee of de verzekeraar de verzekering zal beëindigen of dat dit alleen problemen zal opleveren bij het afsluiten van een nieuwe verzekering. Ik heb net een nieuwe auto gekocht, dus de komende 8 jaar zou ik best bij deze verzekeraar kunnen blijven.

Reageren
    Puk

Rapport binnen onserrapportage ten behoeve normale drink gedrag dus ik hoog het op ben benieuwd

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.