- Puk28 januari 2023 om 12:25
@bassie jij al nieuws
Koekjes30 januari 2023 om 14:45Heeft iemand als nieuws?
ReagerenBassie30 januari 2023 om 22:05Ik afspraak staan voor bloedprikken, deze week bellen ze voor afspraak te maken bij psycholoog
ReagerenPuk31 januari 2023 om 17:41@ bassie wat fijn eindelijk
ReagerenBassie31 januari 2023 om 19:07Ja idd, wist natuurlijk wel dat het er allemaal aan zat te komen, ik heb het wel tot maximaal naar voren gepland 😅
ReagerenPuk1 februari 2023 om 18:48Vandaag gemaild en krijg voorrang 🙏 hoop deze week het rapportte hebben ben benieuwd
ReagerenPuk1 februari 2023 om 19:03@ bassie ja logish ik kon ipv een uitvaller en heb dat ook gedaan moest wel naar Amsterdam met de trein maar is het waard je doet alles voor je rijbewijs
ReagerenPuk1 februari 2023 om 19:09En geen strafblad 🙏 wat een impact heeft zo’n fout zeg gelukkig gaat hey de positieve kant op en hoop oprecht dat iedereen incl ik m’n rijbewijs snel terug hebben maar moet zeggen het went ook weer heel bijzonder hopen op juni 🙏 eerder is beter maar heb er ook vrede mee als ik nog moet wachten heb ook nog niks van voorkomen gehoord Julie wel
Reagerenblauw2 februari 2023 om 12:36@puk hoe weet je dat je geen strafblad hebt?
Ik heb verder ook niks gehoord van ovj. Alleen dat de inhouding van mijn rijbewijs afgelopen is en opgestuurd naar het cbr na 4 maanden inhouding.
ReagerenPuk2 februari 2023 om 13:24Vog opgevraagd
Reagerenblauw2 februari 2023 om 15:39Je strafblad krijg je pas bij je zitting toch? Dan gaat het pas in dacht ik
ReagerenPuk2 februari 2023 om 18:55@ blauw ja dat klopt en voor zover ik weet is het hoor kantoorpanden gelukkig geen issue
ReagerenPuk2 februari 2023 om 18:58Kantoor banen😅😅🙈
ReagerenRompie3 februari 2023 om 14:04Weet iemand hoe de verzekeraars hiermee omgaan? Ik ben met 2 promille aangehouden, geen schade veroorzaakt dus ook geen claim. Ik heb natuurlijk gewoon mijn premie doorbetaald, maar nog geen dagvaarding gehad dus officieel heb ik dan volgens mij ook nog geen rijontzegging. Onderzoek was trouwens goed, maar daar zal de verzekering niet naar kijken lijkt mij.
Reageren
Heeft iemand enig idee of de verzekeraar de verzekering zal beëindigen of dat dit alleen problemen zal opleveren bij het afsluiten van een nieuwe verzekering. Ik heb net een nieuwe auto gekocht, dus de komende 8 jaar zou ik best bij deze verzekeraar kunnen blijven.Puk3 februari 2023 om 15:27Rapport binnen onserrapportage ten behoeve normale drink gedrag dus ik hoog het op ben benieuwd
Reageren