Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Koekjes

Kunnen ze nadat je het onderzoek al hebt vehad navraag doen bij je psycholoog ? Aangezien ik heb aangegevm dat ik bij een psycholoog loop

Puk

@ glaasje prik dat ik die niet nodig heb en aangezien ik 2 uur met de bus moest wat mij wel lukte maar dochter heb heb ik een nieuwe baan 6 min fietsen omdat ik haar niet vanaf half 7 alleen kon laten 🙏

Reageren
    Puk

@ glaasje prik dus nee sociaal en voor werk niet nodig gaat prima 🙏

Reageren
    Puk

@ koekjes geen idee heb je de naam opgegeven volgens mij moet je dan toestemming geven

Reageren
    Puk

Binnen nu en 4 weken de uitslag het kan 2 kanten op ben me ervan bewust dat 2 promille niet niks is 🙏🙏 echt nooit meer

Reageren
    blauw

@puk, heb jij je onderzoek niet volgende week?

Mijn onderzoek verliep opzich prima aardige mensen en had wel het gevoel dat er geluisterd werd en gehoord. Toch kan het natuurlijk twee kanten op dus positief ben ik nog niet. Pas als ik het rapport binnen heb met een positief resultaat zal ik het wat roos kleuriger inzien.

Voor nu wil ik iedereen bedanken want dit forum heeft er toch wel voor gezorgd dat ik wat rustiger en kalmer ben geworden. Voor nu is het afwachten voor me en zal daarom ook wat minder naar dit forum kijken. Veel succes iedereen een goed einde zal iedereen hebben maar voor de een wat sneller dan de ander 🙂

Reageren
    Puk

@ blauw klopt maar er was een uitvaller in Amsterdam dus ben daarheen gegaan wilde het zo spoedig mogelijk achter de rug hebben

Reageren
    Puk

Ik zal ook minder aanwezig zijn en ben pas gerust na de uitslag en daarna nog voorkomen maar daar heb iknog niets van vernomen

Hoop oprecht dat iedereen het haalt

Reageren
    Glaasje prik

@puk

Heb je goed gedaan, aangegeven dat hij onbelangrijk voor je is.

Daar hebben de meeste al een eerste strafpunt.

Reageren
    Puk

@ glaasje prik ja precies en 2 uur ov voor je gaat werken is gekkenwerk gelukkig had ik gelijk een andere baan anders was het niet goed gekomen met het onderzoek 🙏

Wel check ik straks uiteraard alle antwoorden weet precies wat ik gezegd heb want anders pas ik het aan maar heb echt vertouwen in de psychiater wat hij zei maar ben me ook bewust dat hij dat miss altijd zegt ivm rare agressieve mensen die anders boos worden stond ook in m’n brief agressief gedrag wordt gemeld bij de politie dat is toch gekkenwerk alsof die psychiater er iets aan kon doen dat je lam in de auto bent gaan zitten

Reageren
    Puk

Thnks allemaal en tot over een weekje of 4 en hoop met goed nieuws 🙏❤️💋

Reageren
    Koekjes

Is er een mogelijkheid dat mijn bloed overnieuwe geprikt moet worden nu ik wacht op mijn uitslag?
    Heb toen 4 buisjes laten prikken

Reageren
    Puk

Ik ben er toch sneller heb een vraag krijg je je strafblad na je veroordeling of erna 🙏

Heb een kantoorbaan en moet er 1 opvragen

Reageren
    Puk

@ koekjes waarom zou dat opnieuw moeten

Reageren
    Koekjes

Puk

Geen idee misschien om te testen of ik nog heb gedronken ofs

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.