- Puk19 januari 2023 om 17:23
En stel je haalt het onderzoek in 1 x voor je rijontzegging afloopt krijg je dan je rijbewijs eerder terug
Koekjes19 januari 2023 om 18:22@puk
volhens mij niet. Cbr en justitie zijn 2 verschillende straffen.
wat waren jouw bloedwaarden?
ReagerenPuk19 januari 2023 om 18:26Puk19 januari 2023 om 19:49Worden nog lange maanden 😔🙏🙏
ReagerenDelphy19 januari 2023 om 23:29Ik lees dit forum nu sinds mijn aanhouding afgelopen september. Vandaag heb ik de uitslag binnen gekregen van het CBR. Ik mag weer rijden! Helaas moet ik nog wel tot juni wachten omdat justitie mij een rijontzegging van 9 maanden heeft opgelegd. Ik schrijf dit vooral omdat ik mensen wil laten weten dat het zeker mogelijk is om het onderzoek in een keer te halen. Mijn promillage was 2.05.
Reageren
Koop de bekende brochure die online te vinden is! Het heeft mij echt geholpen en kan je voor veel meer ellende behoeden.
Voor mij is het nu nog even uitzingen tot juni en een EMA cursus doen en dan kan ik eindelijk de weg weer op. Ironisch genoeg tik ik dit bericht vanuit de trein.
Ik wens iedereen veel succes en sterkte!Puk20 januari 2023 om 08:10@ delphy
Heb en vraag ben zo bang ik heb geantwoord 3x pm 4 a 5 wijn Zijn en niet alleen drink en niet doordeweeks en tijdens de beruchte aanhouding dat ik alles niet precies weet en echt niet leker was en een sronken besluit om te rijden maar dat het er 7 a 8 wijn xijn geweest op 4 5 uur en dat ik veel spijt heb dit was de telefonische intake 🙏
28 januari naar de psychiater
ReagerenPuk20 januari 2023 om 08:34@ delphy ben je al voorgekomen
ReagerenPuk20 januari 2023 om 09:00Delphy20 januari 2023 om 09:57Ik heb helemaal geen telefonische intake gehad. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik 3 keer per week 1 a 2 glazen wijn drink en in het weekend soms 5 bier. Dit wordt gewoon gezien als een sociaal drinkpatroon. Ook over de hoeveelheid op de dag van aanhouding kan je maar beter eerlijk zijn. Ik kon het mij gewoon echt niet meer herinneren, maar het waren minimaal 10 glazen en heb dat ook zo gezegd.
Reageren
Als je minder opgeeft dan dat je daadwerkelijk hebt gedronken, wordt dat als onderraportage gezien. Dat is alleen al reden om je aan te merken als alcoholmisbruiker.Puk20 januari 2023 om 10:58@ delphy dat klopt gelukkig mn werkelijke drink patroon en van de aanhouding ook warrn flinke glazen wijn 😔
ReagerenKoekjes20 januari 2023 om 11:28Puk20 januari 2023 om 12:47@ delphy heb je wijn aangegeven of bier sorry dat ik zoveel vraag
Ik ga tegen de psych zegggen dat het er 8 tot9 ipv 7of 8 wel waren het grote glazen maar weet het echt niet meer ben van die avond stukjes kwijt😔
ReagerenDelphy20 januari 2023 om 13:37Ik heb zowel bier als wijn opgegeven, maar dat zou geen verschil moeten maken.
Reageren
Dat je sommige dingen niet zo goed meer kan herinneren zal juist in je voordeel zijn, want dat betekent dat je geen tolerantie hebt opgebouwd. Zeg er ook nadrukkelijk bij dat dit geen standaard eenheden waren. Verder vooral gewoon eerlijk antwoorden en uiteraard duidelijk maken dat je er veel spijt hebt. Dan zal het wel goed komen.Koekjes20 januari 2023 om 13:58Weet iemand hier wat voor bloedwaarden je moet hebben
ReagerenPuk20 januari 2023 om 14:03@ koekjes op google staat dat maar ik geloof onser de 2.6 cdt. 1.6 zien ze graag en daaronder
Reageren