- Puk13 januari 2023 om 20:30
@ glaasje ja die moet ik doen maar dacht miss vergeten ze die maar dat zal wel niet dan😬😵💫
Wel goed dat ze het doen 🙏 gelukkig mag je dan alweer rijden
Wanneer kreeg jij een oproep voor voorkomen ik heb nog niks gehoord en sommige hier wel en die waren later aangehouden als mij
Puk13 januari 2023 om 20:40@ koekjes heel veel suc6 morgen jij kan dat 🙏❤️
ReagerenPuk13 januari 2023 om 20:59@ loekjes en over wat je gedronken hebt die avond eerlijk aangeven hoeveel anders leokg je onderrapportage anders krijg je onderrapportage en denken ze dat je niet eerlijk bent want ja 2 peomille is gewoon 7 of 8 wijn 3 of 4 slaat nergens op 2n is echt te onderbouwen met scheik en dronkemans praat want niemand die dronken is is eerlijk bij de aanhouding
ReagerenPrinces14 januari 2023 om 08:42Veel suc6 allemaal 1 dezer weken met de psych
ReagerenPuk14 januari 2023 om 09:18@ koekjes last je weten hoe het ging🙏
ReagerenPuk14 januari 2023 om 10:33@ koekjes bij mij vraagde ze naar m’n werk ik heb zelf besloten een andere baan te zoeken daar dat het openbaar vervoer anderhalf uur was en mn dochter dan te lang alleen was vanaf 0630 sochtends😔 en nu een baan in m’n woonplaats 6 min fietsen miss dat je hier iets aan hebt🙏 heb aangegeven dat het een grote impact heeft gehad die stomme keuze die avond
ReagerenKoekjes14 januari 2023 om 10:51Iedereen bedankt. Ik heb zo het onderzoek ik geef straks een update.
ReagerenKoekjes14 januari 2023 om 13:00Onderzoek gehad.
ze gaat er vanuit dat het een eenmalig iets was maar ik moet niet te veel hopen. Nu nog wachten op rapoortsucces iedereen die nof moet
Reagerenblauw14 januari 2023 om 13:31Wat heb je allemaal gezegd?
ReagerenPuk14 januari 2023 om 13:54@ koekjes mag ik vragen wat je hebt geantwoord mbt de aanhouding, je drank gebruik en je werk
ReagerenKoekjes14 januari 2023 om 14:05Ik heb heb vragen gekregen als hoeveel dronk je voor de aanhouding-6/7 per week, hoeveel drink je nu- niks, hoe ging het rijden- was heel dronken, en verder heel veel spijt getoond moest zelfs huilen odmat jet allemaal te veel is
vertelt dat ik werk omdat ik gewoon een contract heb, vragen over hoe mijn jeugd was- stabiel en rustige jeugd. Geen reden geven voor alcoholmisbruik en verder gewoon eerlijk zijn. Ik heb niet meer gedronken na de aanhouding en dit tilt volfens mij erg zwaar mee
ReagerenPuk14 januari 2023 om 14:08Wat goed van je
Ik begin nu te twijfelen met m’n 2 a 3x per maand 4 5 wijn maar het is echt zo 😔
Reagerenblauw14 januari 2023 om 14:14Achja, geniet van je rust nu. Je hebt gedaan wat je moest doen en wat je kon doen tis nu gwn afwachten @puk hierover blijven piekeren helpt niet 🙂
ReagerenPuk14 januari 2023 om 14:22@ blauw moet 28 januari weer dat is dubbel op snap niet dat niemand dat heeft hier
En klopt deuk naken helpt niet en ik zie het ook zo aangezien wat ik normaal dronk ten aanzien van de uitschieter aanhouding is er alles behalve tolerantie was gewoon dronken.
Reagerenblauw14 januari 2023 om 15:05Ohja idd vergeten…
Reageren