Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puk

Ik heb vandaag de medische intake

Ik heb ook de brochure en iemand met 880 ugl verklaart 4 tot 6 per week te drinken en 2 eenheden doordeweeks  echter is dit een man ik verklaar 4 tot 5maar lang niet elke week en 1 wijn doordeweeks

Geen idee hoe het gaat lopen ben er goed ziek van

Puk

Ik ga zeggen zoals het is 4 tot 5 wijntjes op zaterdag niet ieder weekend 3x per maand  en ik zie het wel drink nu 4 maanden niet meer

Wat denken jullie

Reageren
    blauw

Ja ze kunnen toch niet checken en nagaan wat je drinkgedrag is buiten het incident om. Alleen door je bloedwaardes kunnen ze een beeld krijgen maar dan ook weer niet als je bloedwaardes normaal zijn. Ze kunnen alleen onderrapportage geven als je te weinig aangeeft hoeveel je hebt gedronken op die avond zelf en niet je drankgedrag van een heel jaar lijkt mij. Ze moeten je geloven op je woord. Dus het lijkt mij belangrijker om juist aan te geven hoeveel je hebt gedronken die avond dan over een heel jaar.

Reageren
    Puk

@ blauw ik weet het niet meer dus ga aangeven 7 of 8 wijn en dat ik het niet precies weet wat was echt dronken 😔 en de dag erna ook niet lekker een kater heb ik anders nooit want deink normaal niet zoveel

Wat denk jij

Reageren
    blauw

Ja als jou drinkgedrag is niet elk weekend drinken en maar 4 wijntjes op zo’n avond dan is dat zo. Hoe moeten ze na controleren of het daadwerkelijk zo is? Ze moeten je geloven op je woord, wat ze wel weten is hoe hoog je promille was die avond en je bloedwaardes.

Reageren
    blauw

Ze zullen meerdere vragen stellen over je drinkgedrag en als je daarop consistent blijft met je antwoorden kunnen ze vrij weinig anders geloven.

Reageren
    Puk

@ blauw ben benieuwd hou jullie op de hoogte 🙏 hierna moet ik nog op locatie dus 2x

Reageren
    Puk

@ blauw heb jij het al gehad

Reageren
    Puk

Ik ben klaar waren een hoop vragen evenals je drink gedrag en de dag van aanhouding

Reageren
    Koekjes

@puk

en hoe ging het ? Wat is je gevoel erbij? Zou je de vragen die je kunnen kunnen delen? Ik ben morgen aan de beurt..

Reageren
    Puk

@ koekjes ze vragen hoe je je voelde mbt rijden ik heb eerlijk gezegd dat ik dronken was  hoeveel je normaal drinkt 4 5 wijn op basis van 8 uur alleen met sociale gebeurtenissen

Dit was een uitschieter was niet van plan om tweug te rijden maar iedereen bleef en de taxi duurde een uur dus besloot op zelf te rijden daar dat dit een dronken beslissing was en echt niet lekker was ook aangegeven dat ik alles niet meer precies wist

Ze vragen ook of je medicijnen gebruikt en je werk

28 januari mag ik naar de psychiater

Reageren
    Koekjes

@puk

hopelijk ging t goed !!!

je hebt wel de antwoorden gegeven die mijn advocaat mijn ongeveer aanraadde
    vroegen ze verder niks?

Reageren
    blauw

@puk, nee ik moet mijn onderzoek nog krijgen

Reageren
    Puk

@ koejes ja vragen of je bij een psycholoog loop enzo of je bepaalde ziektes hebt

Maar dit is ook echt mijn waarheid en zal dat 28 jan weer vertellen

Reageren
    Puk

@ koejes ja vragen of je bij een psycholoog loop enzo of je bepaalde ziektes hebt

Maar dit is ook echt mijn verhaal en zal dat 28 jan weer vertellen

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.