Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Koekjes

@anoniem

🥺 ik zie het zelf ook zeer treurig in en ik weet ook dat het niet van mijn rijontzegging afgaat maar omdat ik m al zoveel maanden kwijt ben en bijna 10 k moet vergoeden plus boete wilt mijn advocaat dit gebruiken voor strafbermindering en eventueel omzetten in boete..

Koekjes

@piet

nee heb nog geen onderzoek gehad dus mijn rijbewijs heb ik ook niet .

probeer mijzelf ook moed in te praten en maar de sdvocaat te geloven

ga zelf ook van een jaar uit maar geod

Reageren
    Puk

@ koekjes jeetje heftig mag hopen dat bij die 10 k het cbr en om erbij zitten 🙏

Ga voor je duimen 🙏❤️

Reageren
    Koekjes

@puk

en mijn eigen auto van 15 k die ik net een paar maanden had niet mee gerekend die ook total loss is.. zoveel kapot gemaakt door een domme keuze. Ben nu in 2,5 maand ook 12 kg afgevallen. Het vreet mij helemaal op.. ook al zetten ze het om in 5 jaar voorwaardelijk ook prima. Heb echt wel geleerd van 25.000 euro schade. De boete die nog gaat komen, gezeik met werk en dus geen inkomen, problemen met school, thuis problemen, 1300 euro aan het onderzoek en het slopende wachten al die dagen. Word elke ochtend wakker met een zwaar gevoel… weet niet of 8/9 maanden extra gaat bijdragen aan het leerproces.. dit allemaal heeft mij echt wel laten schrikken en zeer zeker van geleerd

hoop ook dat get voor jou en de rest hier die echt spijt heeft goed komt

Reageren
    Puk

@ koekjes komt goed echt 🙏

Met je werk dat is zeker niet leuk maar vacatures genoeg je bent jong gewoon solliciteren ❤️

En de auto’s zijn vervangbaar jij bent er nog🙏

Reageren
    Puk

@ koekjes ik hoop ook op voorwasrdelijkal is het 2 jaar en eerder m’n rijbewijs terug

Gelukkig hoef ik maar 6 min te fietsen naar m’n werk 🙏

Reageren
    Piet

@ koekjes het kan iedereen gebeuren school en werk en je ouders draaien wel bij als je laat zien dat je gewoon nooit meer drinkt het is een hele dure les maar het komt goed

Reageren
    Piet

Koekjes ben maar blij met een advocaat denk dat die je goed kan helpen in deze voor de meeste kost een advocaat 2000 euro dus ik heb dat niet gedaan

Reageren
    Bassie

Zo, laatste 882 ook betaald aan cbr

Reageren
    Puk

@ bassie hopen dat je snel opgeroepen wordt🙏

Reageren
    Klaas

Heeft iemamd ervaring met de medische intake telefonisch wat vragen ze enzo

Reageren
    Puk

Ik heb die ook en schijnbaar gaat dat al over je drinken en die vragen komen weer terug bij de afspraak op locatie dus dubbel feest met 2 weken ertussen😳

Reageren
    Puk

Iemand daar ervaring mee

Reageren
    Miss

Beste lotgenoten,

Ik ben zelf aangehouden met een promillage van 2,1 na een eenzijdige ongeval, vandaag eindelijk een brief ontvangen voor het maken van een afspraak.
    Ik ben een aantal jaar geleden al eerder aangehouden met te veel op en heb toen de LEMA moeten volgen.
    Ik heb een aantal maanden niks gedronken tot afgelopen oud en nieuw(waar ik dus echt heel veel spijt van heb) want ik heb op 2 januari ook 4 glazen wijn gedronken.
    Nu moet ik de afspraak dus inplannen maar ik weet eigenlijk al 100% zeker dat ik niet door de test heen ga komen omdat dit mijn 2de keer is, promillage veelste hoog en ik afgelopen oud en nieuw nog gedronken heb.
    Iemand met een vergelijkbaar verhaal die me gerust kan stellen🥺, want ik zit er aan te denken om het onderzoek gewoon helemaal niet te doen en gewoon nooit meer te rijden de spanning is gewoon te hoog.

Reageren
    Koekjes

@ miss

hee miss, je zit in een hele vervelende situatie en dat is heel begrijpelijk. Je bloedwaardes zouden na 2/3 maanden normaal moeten zijn. Wanneer moet je een afspraak inplannen? Ik zelf zat op 6 weken nuchter toen ik moest prikken en heb aankomend week mijn afspraak. Ik ben heel zenuwachtig en ben ook bang dat ik het niet haal. Dus ik begrijp je.

als je zelf een datum kan inplannen, dan zou ik zover mogelijk vooruit inplannen en daarvoor 2/3 maanden NIKS geen druppel NIKS drinken. En dan je beste beentje voorzetten. Het kan positief uitpakken maar het kan ook zijn dat je een recedivievrij jaar krijgt opgelegd. dat je een jaar niet mag rijden en dan volgend jaar opzelfde datum van ne aanhouding overnieuw mag proberen.

hopelijk haal je het !!!

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.