Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • blauw

@mj hoef jij geen EMA cursus te volgen nu je het onderzoek heb afgerond?

Puk

@ mj wat fijn zeg er is dus hoop

Reageren
    Piet

@ mj dus je Rijontzegging is ingekort neem ik aan wat goed zeg

Reageren
    Puk

Ik wacht al bijna 16 weken op een oproep voor het onderzoek denk dat ik in een drukke regio zit net als bassie 😆😆🙏🙏

Reageren
    Puk

@ bravo ik wacht al bijna 16 weken voor een oproep

Vreemd dat je je rijbewijs terug hebt maar fijn voor je pas wel op met het cbr die gaan het invorderen en dan gaat het niet van je rijontzegging af dus mijn tip bel ovj om te vragen of ze het willen houden 🙏 cbr heeft 6 maanden de tijd

Reageren
    Bravo

@ Puk  Jij wacht ondertussen op de oproep voor het onderzoek toch? Ik heb namelijk nog niets gehoord van ovj over hoe lang ik mogelijk mijn rijbewijs uberhaupt kwijt ben. En ook nog geen cbr melding. Oproep voor onderzoek komt pas na een cbr melding right? En de oproep voor ovj staat daar los van, of begrijp ik het verkeerd? Ik wacht daar dus nu al bijna 9 weken op.

Reageren
    Puk

Yep heb 8 dec alles betaald maar geen oproep gehad

Rijontzegging is 9 maanden ik had 880 ugl

Geen je geen  zorgen cbr komt vanzelf 🙏

Reageren
    Koekjes

@ puk

ik denk dat je telkens niks hoort omdat je rijbewijs nog bij het ovj ligt. Mijne werd in de eerste 10 dagen al naar he tcbr gestuurd en drm begon het allemaa snel te lopen denk ik.

Reageren
    Bravo

@puk Kreeg jij de ontzegging in een brief van het ovj te horen? En een melding bij cbr is bij jou dus wel bekend? Ik vraag mij namelijk af wanneer ik ga horen hoe lang mijn ontzegging is aangezien ik tot nu toe alleen een brief heb gekregen met mijn rijbewijs, maar geen ontzegging.

Reageren
    Bravo

PS: Ook nog geen melding bij cbr bekend

Reageren
    Puk

@ bravo ik had binnen 10 dagen bericht van ovj

Cbr melding kwam 3 maanden daarna  dus geduld komt goed

Reageren
    Puk

@ koekjes jij had hem toch terug gevraagd of niet

Ik heb hem laten liggen kon hem terug krijgen maar wil van die rijontzegging af

Reageren
    Koekjes

@puk

Ik heb mijn rijbewijs niet teruggevraagd van het ovj. Had net klaagschrift klaar toen ik brief kreef met dat het is door gestuurd naar het cbr. En toen binnen 2 weken alles betaald en afspraak ingepland.
    volgende week is mijn afspraak.

Reageren
    Puk

Fijn dat het snel gaat Lucky you🙏💫❤️

Reageren
    Koekjes

@puk

dankjewrl. Hopelijk gaat het bij jou ook sneller. Het wachten is heel vervelend

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.