Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puk

@ bassie moet wel 🙏 thnks super lief💋

Puk

@ bassie jij ook 🙏 miss moeten we wel op dezelfde dag 🤣 zet jij dan een clownsneus op dan herken ik je 😆😉

Reageren
    Bassie

@puk, ja zal ik doen, hahaha

Reageren
    Puk

@ glaasje prik moest je binnen 6 maamden voorkomen ik heb gelezen dat ze daarna je niet meer voor mogen laten komen

Reageren
    Bijnaam

Wordt je ook op drugs getest bij een alcoholonderzoek?

Reageren
    blauw

@Bijnaam, alleen als je tijdens het alcoholonderzoek aangeeft dat je andere drugs middelen gebruikt. Dan krijg je van het CBR weer een brief om een drugsonderzoek te doen.

Reageren
    Puk

@ blauw mag je paracetamol heb de griep en kon niet anders nu graag ik me af mog dat wel😔

Reageren
    mj

net kopie van rapport ontvangen. Ziet er goed uit. Geen alcoholmisbruik vastgesteld.
    Nu nog wachten op CBR, maar dat zal vast goedkomen. Het kan wel, gewoon goed voorbereiden.

Reageren
    Poet

@ mj en wat heb je geantwoord

Reageren
    blauw

@puk, volgens mij mag dat wel er zijn wel een paar medicijnen waarmee je niet auto mag rijden ik weet alleen niet welke uit mijn hoofd. Er kan een vraag worden gesteld of je drugs middelen gebruikt in de zin van xtc of wiet etc. en als je daarop ja antwoord wordt je gevraagd voor een ‘verplichte’ drugsonderzoek.

Reageren
    blauw

@mj, das wel goed nieuws net voor nieuwjaar 😉

Reageren
    MJ

@poet, ik neem aan dat je bedoelt wat ik op onderzoek geantwoord heb.
    Je moet gewoon heel duidelijk maken dat het een incident is geweest en dat je veel schuld en schaamte gevoel hebt. Tevens heb ik geantwoord(en wat ook zo was) dat ik door dronkenschap ben gaan rijden en dus niet echt meer wist wat ik deed. Je drink voor het sociale samenzijn. En tevens eerlijk zijn over drankgebruik(tenzij je natuurlijk iedere dag veel drinkt, dan wordt wel probleem denk ik zo)

Reageren
    Bijnaam

@mj

Gefeliciteerd ten eerste !!!

Zou je misschien willen vertellen wat jou situatie was? Hoeveel promille en beginnend of niet ? Ongeluk of niet en hoe oud je bent

Reageren
    Bijnaam

@mj

en hoelang duurde het allemaal bij jou

Reageren
    Puk

@bijnaam en wat is jou verhaal

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.