- Pik17 december 2022 om 09:43
@ koekjes hoop dat je mensen om je heen hebt die je er doorheen slepen zoals je overkomt ben je een mooi persoon 🙏
Miss is er ergens een chat forum waar we kunnen praten snap de boze mensen hier maar dat werkt niet mee aan je gevoel en angst 😔 en dat ze zeggen jonge mensen ik ben 37 en ook ik heb die verschrikkelijke fout gemaakt 🥺🥺🥺
Puk17 december 2022 om 09:51@ bassie en al iets gehoord
ReagerenKoekjes17 december 2022 om 10:40@puk
dankjrwel voor je opbeurende woorden. Ik hoop echt dat je het haalt en dat we dit allemaal achter ons kunnen laten
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2022 om 10:43@ Koekjes
Je bent aangehouden met 1,9 promille… dat zijn dan dus 7-10 glazen dranken. Je gaf zelf al aan dat je wel vaker 1,5 fles wijn drinkt op terras. 7-10 glazen is dan toch wel het equivalent van 1,5 fles wijn. Anders haal je de 1,9 promille niet.
Van mij zou het ook 0,0 % alcohol in het verkeer moeten zijn. Maar ik weet ook dat het niet werkt. Mensen kunnen dat alcohol drinken blijkbaar niet laten icm verkeer.
Kijk nou eens naar jezelf: Je weet dat je op een hele avond maar 2 glaasjes had mogen drinken…
In 2022
In de eerste vier maanden van 2022 zijn al 13.567 mensen betrapt op het rijden onder invloed van drugs of alcohol. Dat blijkt uit cijfers van de politie. Het aantal is fors hoger dan in het eerste kwartaal van vorig jaar, toen waren het er 8421.
ReagerenPuk17 december 2022 om 11:07@ john als ik de rijd terug kon draaien deed ik het en ik hoop oprecht dat hier niemand bij kimt en allemaal veilig de weg op gaan daar dat ik denk dat er meer aandacht aan besteed mag worden op social media 🙏❤️
ReagerenKoekjes17 december 2022 om 11:28@john
zover was ik wel ja. Ik ga het absoluut niet goed praten en geen enkele reden is geeft vrijspel om zo een fout te begaan. Alleen het is nu allemaal gewoon heel rot en niet terug te draaien helaas. Ben blij dat het alleen matriele schade is. En dat het met tijd en geld te vervangen valt.
@puk
ik hoop ook dat wr vrijuit kunnen praten ergens . Want hier praten sommige alsof e de tijd kunnen terug draaien..
ReagerenPiet17 december 2022 om 12:38@ john dat weten we ook wel maar teeug draaien gaat niet meer en snap je standpunt
ReagerenPiet17 december 2022 om 12:53@ koekjes jeetje dat is waar je moet de schade auto’s ook betalen natuurlijk
ReagerenBassie17 december 2022 om 13:46@ puk, nog niets
ReagerenPuk19 december 2022 om 10:29@ koekjes heb je hem al ingepland en waar ga je
ReagerenKoekjes19 december 2022 om 12:40@puk
Mijn onderzoek is ingepland… dan ben ik 8 weken nuchter.. moet op de 6e week bloedprikken.
Reageren
hoe is het met jou?Puk19 december 2022 om 12:47Puk19 december 2022 om 12:48@ koekjes de 6e week pas jeetje
ReagerenKoekjes19 december 2022 om 13:15@puk
dat schuldgevoel zal altijd wel blijven denk ik ma de scherpe randjes gaan er wel vanaf wanneer het allemaal voorbij is.
ik hou liever voor me waar/ welke locatie.
wat bedoel je 6e week pas? Hiervoor heb ik 2 glazen gedronken en daarvoor het ongeluk…
ReagerenKoekjes19 december 2022 om 13:16@ puk
op internet staat als je niet vaak en veel deinkt dat de waardes snel dalen. Ik drink sws niet veel en zorgen maken helpt niet meer
Reageren