- Koekjes15 december 2022 om 17:09
@puk
bij het bloed onderzoek bijna 9 weken niks gedronken. Ik drink ook niet meer omdat ik steeds denk aan wat er had kunnen gebeuren.
denk je als het bloedonderzoek goed is en het lichamelijke ook dat de vragen mee vallen?
Puk15 december 2022 om 17:49@ koekjes nee de vragen zijn om te kijken of je liegt over je drank gebruik enzo en je privéleven dat het bloed oke is wilt niet zeggen dat je het haalt helaas
ReagerenGlaasje prik15 december 2022 om 19:04@Mj
Klop had geen DSM classificatie ook geen onderrapportag,tolkerantie of controle verlies.
Verder veel dingen waar Nee achter stond zag er allemaal goed uit, had mij ook goed voor berijdt al deze berichten op dit forum gelezen en veel op Google opgezocht.
ReagerenGlaasje prik15 december 2022 om 19:08@joop
je hoeft hier echt niet nog een keer iemand een trap na te geven het hele traject is al een hell.
is natuurlijk onzin wat je zegt niemand hier is achter het stuur gekropen om bewust iemand dood te rijden.
ReagerenPuk15 december 2022 om 19:19Koekjes15 december 2022 om 19:19@puk
ik ben bang dat wanneer ik eerlijk ben dit in miin nadeel gaat werken. Ik heb altijd hart op se tong en ben heel eerlijk. Werkt vaak niet ten goede
ReagerenPuk15 december 2022 om 19:31@ koekjes dat is geheel aan jou genoeg info hier om je een indruk te geven wat wel en niet te zeggen en verder laat het op je afkomen je bent jong begrip zal er zeker zijn 🙏
ReagerenGlaasje prik15 december 2022 om 21:54@puk
MJ vroeg dat, dit staat niet letterlijk in het rapport denk dat hij bedoeld of je je zelf in de hand hebt kwa drinken.
Reagerenjoost16 december 2022 om 11:07Het is niet om vervelend te doen
Maar waar ik me wel een beetje aan stoor:
Hier vertellen dat je eigenlijk nooit drinkt, vervolgens anderhalve fles wijn consumeert, waarvan je volgens mij dan toch nogal dronken moet zijn omdat je “eigenlijk” nooit drinkt, en dan denkt nog te kunnen rijden en achter het stuur kruipt. Twee auto’s total loss. Nee niet bewust om iemand dood te rijden, maar wel het risico genomen dat er dodelijke slachtoffers zouden kunnen vallen.
En @koekjes is niet de enige hoor. Hier in dit topic staan legio mensen die allemaal “eigenlijk nóóit” drinken als ze met de auto zijn, maar net die ene keer toch gepakt zijn (als beginnend bestuurder met meer dan 1,5 prom op en soms zefs veel meer). Maar niet alleen de deginnend bestuurders.
Er is toch echt genoeg aandacht voor, ook tijdens de rijopleiding, dat je NIET met alcohol achter het het stuur hoortJe schrijft: het hele traject is al een hell.
Niet hell genoeg blijkbaar! Er zijn er nog steeds teveel die het niet kunnen laten.
En het is niet de OVJ de Psychiater of het CBR dje vervelend doen of niet deugen…
Degene die met alcohol achter het stuurt kruipt en denkt te kunnen en moeten rijden deugen niet.Als die knul/griet van 20 jaar die net zijn/haar rijbewijs heeft en toch “eigenlijk nooit drinkt” met 10 glazen bier, of 1,5 fles wijn op, met 80 kmh door de woonwijk scheurt, of te hard een kruispunt op een provinciale nadert waar fietsers over moeten steken, en dan vervolgens je kind, je partner, je vader, moeder, broer of zus dood rijdt, dan kijk je anders naar die hell. En dan kun je wel zeggen dat het niet met opzet was om iemand dood te rijden…maar wel met de wetenschap dat je iemand dood kunt rijden omdat je niet rijvaardig bent.
En dan de uitvluchten en het bagatelliseren: ik dink nooit, er waren bijzondere omstandigheden…ik zou te laat thuiskomen als…. het waren maar een paar glaasjes(maar wel 1,9 prom prikken)….
Allemaal gezwavel!
MET ALCOHOL OP KRUIP JE NIET ACHTER HET STUURAllemaal gezwavel.
ReagerenKoekjes16 december 2022 om 11:52@puk
denk je dat de kans groot is dat mensen het halen of ben je bij voorbaat al een alcoholist
ReagerenPuk16 december 2022 om 12:01@ koekjes het promillage is niet in ons voordeel maar niet onhaalbaar
Gewoon eerlijk zijn hoe je drankgebruik was
ReagerenPuk16 december 2022 om 12:36@ koekjes als je geen alcoholist bent komt dat echt wel goed dat gaan ze testen met het onderzoek
ReagerenKoekjes16 december 2022 om 13:29Puk16 december 2022 om 13:38@ koekjes ja snap ik ben ik ook probeer positief te blijven ❤️
ReagerenKoekjes16 december 2022 om 13:58