Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • blauw

@Glaasje Prik
    @Vraag

hadden jullie gebruik gemaakt van jullie inzagerecht?

Glaasje prik

Ja duurt dik een maand voor je het rapport binnen krijgt dan moet/mag je toestemming geven om door te sturen naar cbr.

Geen verzoek tot inzage gedaan.

Reageren
    Glaasje prik

Het duurt dik een maand voordat het rapport binnen is die kan je dan doorlezen en dan moet je toestemming geven om door te sturen naar cbr.

Geen apart verzoek tot inzage gedaan.

Reageren
    Puk

Glaasje prik heeft ook geen zin inzage of wel

Reageren
    Bassie

@puk, waar kon jij het vinden op mijn cmr?

Reageren
    Glaasje prik

Wanneer in welk rapport wil je inzage doen?
    Van politie of psychiater?

Reageren
    MJ

Gister onderzoek gehad. Op zich stelde dat niet veel voor. Zo een vragenlijstje afwerken en klaar eigenlijk. Geen lichamelijk onderzoek of iets. Maar ik liep toch niet helemaal met een goed gevoel naar buiten. Had idee dat het allemaal snel afgeraffeld is en ik niet zo goed “mijn verhaal” heb kunnen doen. Nu waarschijnlijk ook lange periode van onzekerheid tegemoet.

@glaasje.
    Hoe was jouw gevoel na afloop?
    En kreeg jij ook een vraag of je wel vaker katers heb of niet? Weet niet zo goed wat ze daaruit proberen op te maken.

Reageren
    Koekjes

Hallo,

Een eenzijdig ongeluk veroorzaakt waarbij niemand gewond is geraakt maar wel 2 auto’ total loss als beginnend bestuurder. Iedereen maakt me bang dat het onderzoek bijna niet te halen is. Heb deze forum vanaf het begin gelezen. Nu is mijn vraag: ik loop bij een psycholoog en daar is bekend dat ik als minderjarige blowde. Nu 2,5 jaar gestopt en drink ook bijna niet. Sinds 30 dagen geen druppel gedronken en sinds 10 dagen alles voor het onderzoek betaald. Hoe nu verder? Heb mijn rijbewijs trouwens direct terug gekregen binnen de 10 dagen alleen is deze ditect naar cbr gestuurd. Verder niks van rechter ofs gehoord kan dit nog later na het cbr komen?

Reageren
    Koekjes

Mj wanneer had jij het factuur voor het onderzoek betaald? En hoelang duurde het voor je datum kon inplnnen? En wat waten precies de vragen?

Reageren
    Puk

Onder mijn dossier

Reageren
    Puk

@ glaasje prik Psychiater

Reageren
    Puk

@mj als je zegt dat je katers hebt drink je vaak veel dus niet best

Wasr ben je geweest en welke vragen kreeg je nog meer

Reageren
    Puk

@koekjes rechter moet binnen 6 maanden komt na cbr zoniet dan vervalt de rechter

Reageren
    Puk

@koekjes rechter moet binnen 6 maanden komt na cbr zoniet dan vervalt de rechter

Je rijbewijs terug en naar het cbr betekent dat het niet can je rijontzegging afgaat dus hoop dat hé procedure snel gaat

Reageren
    Bassie

Thx @ puk

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.