- blauw12 december 2022 om 13:33
@Glaasje Prik
@Vraaghadden jullie gebruik gemaakt van jullie inzagerecht?
Glaasje prik12 december 2022 om 19:51Ja duurt dik een maand voor je het rapport binnen krijgt dan moet/mag je toestemming geven om door te sturen naar cbr.
Geen verzoek tot inzage gedaan.
ReagerenGlaasje prik12 december 2022 om 19:54Het duurt dik een maand voordat het rapport binnen is die kan je dan doorlezen en dan moet je toestemming geven om door te sturen naar cbr.
Geen apart verzoek tot inzage gedaan.
ReagerenPuk13 december 2022 om 10:35Glaasje prik heeft ook geen zin inzage of wel
ReagerenBassie13 december 2022 om 12:20@puk, waar kon jij het vinden op mijn cmr?
ReagerenGlaasje prik13 december 2022 om 14:51Wanneer in welk rapport wil je inzage doen?
Reageren
Van politie of psychiater?MJ13 december 2022 om 19:15Gister onderzoek gehad. Op zich stelde dat niet veel voor. Zo een vragenlijstje afwerken en klaar eigenlijk. Geen lichamelijk onderzoek of iets. Maar ik liep toch niet helemaal met een goed gevoel naar buiten. Had idee dat het allemaal snel afgeraffeld is en ik niet zo goed “mijn verhaal” heb kunnen doen. Nu waarschijnlijk ook lange periode van onzekerheid tegemoet.
@glaasje.
Reageren
Hoe was jouw gevoel na afloop?
En kreeg jij ook een vraag of je wel vaker katers heb of niet? Weet niet zo goed wat ze daaruit proberen op te maken.Koekjes13 december 2022 om 19:21Hallo,
Een eenzijdig ongeluk veroorzaakt waarbij niemand gewond is geraakt maar wel 2 auto’ total loss als beginnend bestuurder. Iedereen maakt me bang dat het onderzoek bijna niet te halen is. Heb deze forum vanaf het begin gelezen. Nu is mijn vraag: ik loop bij een psycholoog en daar is bekend dat ik als minderjarige blowde. Nu 2,5 jaar gestopt en drink ook bijna niet. Sinds 30 dagen geen druppel gedronken en sinds 10 dagen alles voor het onderzoek betaald. Hoe nu verder? Heb mijn rijbewijs trouwens direct terug gekregen binnen de 10 dagen alleen is deze ditect naar cbr gestuurd. Verder niks van rechter ofs gehoord kan dit nog later na het cbr komen?
ReagerenKoekjes13 december 2022 om 19:28Mj wanneer had jij het factuur voor het onderzoek betaald? En hoelang duurde het voor je datum kon inplnnen? En wat waten precies de vragen?
ReagerenPuk14 december 2022 om 07:20Onder mijn dossier
ReagerenPuk14 december 2022 om 07:21Puk14 december 2022 om 07:23@mj als je zegt dat je katers hebt drink je vaak veel dus niet best
Wasr ben je geweest en welke vragen kreeg je nog meer
ReagerenPuk14 december 2022 om 07:28@koekjes rechter moet binnen 6 maanden komt na cbr zoniet dan vervalt de rechter
ReagerenPuk14 december 2022 om 08:09@koekjes rechter moet binnen 6 maanden komt na cbr zoniet dan vervalt de rechter
Je rijbewijs terug en naar het cbr betekent dat het niet can je rijontzegging afgaat dus hoop dat hé procedure snel gaat
ReagerenBassie14 december 2022 om 08:18Thx @ puk
Reageren