- Glaasje prik9 december 2022 om 16:41
@piet Jahoor bij mij vroeg hij onderandere:
Ben je gezond?
Gebruik je medicijnen?
Ooit bij psycholoog of psychiater geweest?
Die je aan sport?
Wat voor werk doe je?
Heb je een relatie?
Hoe veel drink je?
Hoe vaak drink je?
Wat had je op de bewuste avond gedronken?
Voelde je dronken?Meer vragen heb ik niet echt gehad.
Piet9 december 2022 om 16:55Piet9 december 2022 om 16:56@ glaasje prik advies gevraagd en de advocaat zegt dat als je zegt met 2 promille dat je 1x pm 4 wijntjes drinkt dat je onderrapportage hebt ik drink niet meer hoe kan dat dan
ReagerenDomoor10 december 2022 om 08:47@ glaasje prik welke paych was dat
ReagerenGlaasje prik10 december 2022 om 14:03@piet
Onderrappotage kan alleen als je zegt dat je zegt dat je bij 2 promille maar drie biertje hebt gedronken.
Kan je gewoon eerlijk over zijn wat je gedronken hebt.misschien en paar biertjes er af snoepen :p@domoor
Reageren
Weet niet of dat verstandig is die man zijn naam hier te noemen.
Naast de vragen kijkt hij ook naar hoe je overkomt en hoe helder je bent.
Stonden wel een hoop dure woorden in het rapport.blauw10 december 2022 om 15:13Piet10 december 2022 om 15:50@ glaasje prik onderrapportage is toch ook als je te weinig opgeeft wat je normaal drinkt ten behoeve van de aanhouding ik bedoel 2 peomille en dan 3 x per jaar 4 glaasje drinken dat gaat niet goed aflopen
ReagerenGlaasje prik10 december 2022 om 20:18@piet
Ja klopt het gaat alleen over de bewuste avond van aanhouding.
Bij mij had hij “ongeveer” aantal bier genoteerd.
Moet natuurlijk wel beetje overeen komen met je geblazen promille.
Je drink gedrag wat je normaal doet kan je gewoon bij elkaar liegen.
Reageren
Als je slim bent zeg je dat je alleen in weekend drinkt en dan een paar bier.
(Tipje tussen door praat over bier en niet biertjes je moet er zo zwaar mogelijk over praten)
Dit is toch niet te controleren alleen moet je bloedwaarden wel hetzelfde zeggen.
Je bent dan toch al weken gestopt voor de bloedtest dus die is goed, of je moet dan echt verslaafd zijn en door hebben gedronken.ik kan dat dom of zwak noemen, niet iedereen heeft dat in de gewoon in de hand.Glaasje prik10 december 2022 om 20:21Je had die bewuste avond een uitschieter gewoon heel dom geweest zeg je dan.
ReagerenVraag11 december 2022 om 11:20Goedemorgen,
Ik heb 9 November het onderzoek ondergaan, psychiater gaf aan dat er geen sprake was van zowel alcoholmisbruik of afhankelijkheid. Nu heb ik echter nog steeds het rapport niet ontvangen, hoe lang duurde dit gemiddeld bij jullie allemaal?
Reageren
Alvast bedankt!Glaasje prik11 december 2022 om 13:32Bij mij duurde het dik een maand voor dat ik iets binnen kreeg.
Snap ook niet waarom zo lang tijdens het gesprek typte hij het gelijk ik de computerErgens in de brief staat hoe lang hij er wettelijk over mag doen.
Was dat niet iets van 3 maanden?Kan je echt niet maken mensen zo lang in stress en onzekerheid laten zitten.
ReagerenMJ11 december 2022 om 17:40@Glaasje:
Wat heb je verklaard over hoeveel je gedronken had die dag?
En wat je normaal drinkt?Ik ga morgen op onderzoek. op zich best vertrouwen erin, maar blijft lastig inschatten hoe zij het allemaal oppikken
ReagerenGlaasje prik11 december 2022 om 18:31Ik had ongeveer 12 blikken bier (33cc gezegd)
Met 2 promille geblazen.Ik drink alleen in het weekend wat ook zo is, en had 4/5 bier per avond gezegd.
ReagerenIk12 december 2022 om 07:21@ vraag wat was je promille en wat heb je geantwoord
ReagerenVraag12 december 2022 om 11:46@Glaasje Prik
Duurde het dik een maand voordat je het rapport te zien kreeg of had je toen al de uitslag van het CBR? Ik heb namelijk nog geen rapport gezien dat betekent dus dat het nog niet eens naar het CBR gestuurd is.
@Ik
Promille van 1.8, reed op een snorscooter. Ik meen me te herinneren dat ik had geantwoord ongeveer 10/11 biertjes te hebben gedronken. Ik vond het onderzoek wel reuze meevallen om eerlijk te zijn. Zodra je gewoon eerlijk bent en aangeeft wat er gebeurt is en als je gewoon een stabiel leven hebt in de zin van werk, genoeg sporten, ”normale” vrienden dan is er niet zoveel aan de hand. De psychiater zit er om te beoordelen in hoeverre jij je leven leidt buiten het incident om.
Reageren