Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Tandor dat het op te sporen is is helemaal geen probleem,zolang je waarden maar goed zijn en helaas zijn die bij mij behalve cdt die is goed niet binnen de normale waarden.

Vandaar mijn vraag over de tijd tussen online aanvragen eigen verklaring tot keuring.

Domoor

sorry ik geef mijn email adres hier niet.

Reactie

Ik had de vraag nie goed gelezen.... ;-(

Reactie

Hallo mensen iemand ervaring met de gesprek

bij de pschiater lees dat veel mensen daar door zakken .enige tips ?

Reactie

hahhahaaah day vond ik toch heel knap naar  maanden zal je uit je droom helpen 5 dagen in de urine en de rest is alleen maar op je eet patroon en zo afgewogen

Reactie

Ik denk dat het er aan ligt hoeveel je voor dolie tijd dronk om te kunnen bepalen hoe lang de periode van de geheel onthouding moet zijn.

Reactie

Hallo heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat het cbr je rijbewijs opstuurt nadat je bent goedgekeurd voor het onderzoek?

Reactie

Hoi lieve mensen

Ik ben ook zo lomp geweest achter het stuur te stappen 14feb en ik was de straat nog niet uit en een mongool die geparkeerd stond duwde hem zo bij mij erin.ik ben toen uitgestapt maar meneer wilde niet uitstappen en besloot de politie te bellen waarna ik ben doorgereden omdat ik zo boos werd.ik wilde eigenlijk terug naar me garage rijden maar minuut later aangehouden deze meneer bleek later aangifte tegen me hebben gedaan. 29 mei moet ik voorkomen en gister een brief gehad van het cbr.dit is de tweede x dat ik ben aangehouden met drank op achter het stuur.ik heb nog maar 4 jaar me rijbewijs, me werk ben ik kwijt hierdoor,werk vinden voor mij is een issue. door wat ik hier allemaal lees zakt de moed me door de schoenen!! Ik kan niet ff paar duizend euro op tafel hoesten.mijn vraag is:al zou ik alleen de opleggingskosten betalen en me rijbewijs ongeldig laten verklaren en niet meegaan in die oplichterijen(behalve dan straks die boete betalen van justitie) kan ik mijn rijbewijs dan niet gewoon opnieuw gaan halen in 1x of moet ik dan alsnog die testen allemaal gaan doen? Alvast bedankt voor degene die hier antwoord op heeft,Groetjes

Reactie

@miepje

Je kan het ongeldig laten verklaren....dan moet je 5 jr wachten dan kan je je rijbewijs gewoon weer krijgen zonder psycho of opnieuw afrijden. Na 5 jaar schijn je weer een mogelijkheid tot proberen te krijgen oid.

Sterkte.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief