Zoeken Vraag het forum

hartpijn na wiet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal, ik ben een jongen van 15 jaar die al zeg ik het zelf een goede leefstijl heeft. Nu is het alleen zo dat ik eergisteren avond met wat vrienden wiet heb gerookt. Op een gegeven moment nam ik een te grote hijs en voelde ik hem helemaal in mijn hart. Sindsdien, als ik mijn borst vooruitsteek voel ik een moeilijk te beschrijven pijn in mijn hartstreek. Vandaag (2 dagen na het roken) lijkt de pijn zich een klein beetje uit te breiden naar mijn linkerbovenarm, linkerkant rug en de linker onderkant van mijn nek. Nu heb ik gegoogeld en het lijkt erop dat dit symptomen zijn van een hartaanval. Ik weet niet of ik me nu zorgen maak om niks, of dat er gewoon niks aan de hand is. Help!

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Correctie: verder heb ik nergens anders last van en de pijn in mijn arm, rug en nek stelt niet veel voor, het is een soort hele lichte spierpijn

Reageren
    John (moderator)

De te grote hijs van de joint kan wel wat problemen met je longen veroorzaken..Zat er een filtertip op die joint?
    Dat er wat met je hart is, is niet erg waarschijnlijk…
    Ga met de klachten naar je huisarts..

PS
    bij een goede leefstijl past een joint roken niet echt…….

Reageren
    Anoniem

Heel erg bedankt! Weet je of die problemen met je longen blijvend zijn? Ik heb me inderdaad ook voorgenomen om er voorlopig even af te blijven…

Reageren
    Anoniem

Nee is niks om je zorgen over te maken. Bij een verkeerde beweging kan je last krijgen van een spier of iets anders.

Reageren
    John (moderator)

Of de problemen blijvend zijn weet ik natuurlijk niet, maar denk het niet.

Reageren
Reageer op: hartpijn na wiet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.