- Gestopt met blowen16 september 2012 om 18:29
Ik ben na 4 jaar dagelijks 3 sterke wiet joints te roken gestopt met blowen. Inmiddels ben ik twee weken van de wiet af. Ik heb geen zweetaanvallen meer en na veel last gehad te hebben van mijn maag en slaapproblemen gaat het al stukken beter. Ik droom helaas nog steeds niet maar dat komt hopelijk vanzelf terug.
Waar ik wel last van heb & mij ook belemmerd in het dagelijkse leven is dat ik last heb van branderige en vermoeide ogen en daarnaast verdraag ik zonlicht niet heel goed. Ik voel me hier on-prettig bij en ik heb ook het gevoel dat andere mensen dit merken. Ik heb op internet gezocht en heb bij niemand deze klachten langs zien komen. Heeft iemand het zelfde meegemaakt met zijn ogen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Anoniempje
4 reactiesReagerenOlga17 september 2012 om 12:27Om je ogen rust te geven, zou je een zonnebril kunnen dragen.
ReagerenAnoniem17 april 2014 om 10:37Ik heb dit dus ook.
Reageren
Mijn ogen zijn snel vermoeid en ik zelf ben erg snel agressief op aparaten
en snel geiriteerd. Als iets ook maar even niet werkt zoals ik dit wil ben ik snel geiriteerd en geneigd om het hele ding te slopen.
Wat ik weet van de afgelopen xeren dat ik stopte is dat dit na een week wel over gaatAnoniem4 oktober 2014 om 12:13Ben nu al 6 week gestopt met blowen. Heb nu ook last van me ogen en hooft pijn. Soms heb ik een gevoel dat ik niet 100% er bij ben, het voelt als ik zweef.
Groetjes anoniem!
ReagerenFriesjj27 maart 2023 om 18:13Heb dit probleem dus ook wegdraaiende en brandende ogen sinds ik gestopt ben met blowen en heel licht gevoel in het hoofd. iemand die eigenlijk weet hoe dit komt of kan verholpen worden
Groetjes
Reageren