- Semk4 juni 2023 om 12:44
Goedemiddag beste lezers,
Ik ben Sem, ben 26 jaar, en rookte dagelijks na het avond eten 1/2 voorgedraaidde jointjes. Ik heb voor mijzelf besloten dat dit wel een beetje teveel van het goede is, en ben dus nu 2 weken volledig gestopt. De eerste week had ik vrij weinig last en het kostte mij ook weinig moeite om te stoppen.
Na 1 week volledig gestopt te zijn merkte ik bij mijzelf extreme vermoeidheid, ondanks dat ik mijn nachten wel goed slaap, alleen veel droom.
Ik ervaar nu al een week last van vermoeidheid, en een onwijs opgejaagd/gestresst gevoel. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen ? En zijn er meerdere mensen die deze klachten herkennen of ervaren ?
Eigenlijk als ik smorgens wakker word voel ik mijzelf al niet uitgerust en opgejaagd. Dit zorgt er ook voor dat uik niet fit ben op mijn werk en allerlei kleine dingetjes vergeet (vermoeidheid) .
Ik ben nu totaal 2 weken gestopt.
Ik zie graag een reactie tegemoet,
Groetjes Sem.
1 reactieReagerenKarel13 maart 2025 om 02:21Nou hier nog een ben bijna een maand gestopt en opeens kamp ik met een enorme vermoeidheid en in slaap vallen ho maar en tot overmaat van ramp lijkt t erop dat ik ook angst aanvallen heb doordat ik bijna niet meer slaap
Reageren