- Anoniem12 november 2016 om 21:09
Yoo, ik ben sinds kort gestopt met 1x per week blowen. Maar ik voel mij nog steeds niet helemaal top. Ik voel me erg moe elke dag, ookal slaap ik lang genoeg. Vaak als ik op school zit voelt het altijd alsof mijn dag als een droom voorbij gaat. Ik kan mij erg slecht concentreren maar ben wel elke dag vrolijk. Dit wat hierboven staat had ik ook al in de tijd dat ik blowde maar dacht dat dat gewoon bij effecten waren. Maar nu begin ik mij toch wel zorgen te maken. Ik zit ook op voetbal en daar voelt het het ergst aan. Ik besef niet dat ik aan het voetballen ben, het klinkt een beetje raar maar beter kan ik het niet beschrijven. Is er nog iemand met het zelfde probleem of kan iemand mij helpen?
1 reactieReagerenAhm16 november 2016 om 14:15Ben je chaotisch? Kan je slecht plannen? Dwaal je vaak met je gedachten af? Misschien dat je ADD hebt? Ik zou zeker is langs de huisarts gaan om te vragen of je getest kan worden. Het is namelijk ook vaak zo dat je niet lekker in je vel zit hierdoor, want op en gegeven moment op een depressie kan gaan lijken.
Reageren