John (moderator)
12 mei 2025 om 16:34Je zou het helemaal niet moeten willen proberen als je in bovenstaand bericht de mogelijke gevolgen leest
zoefke31 augustus 2025 om 17:51ik doe het ook ik zie er niet veel verkeerd in het duurt ook maar een paar min dus veel kan het niet kwaad denk ik
ReagerenLeen9 december 2025 om 20:14Lieve allemaal.
Reageren
Doe t alsjeblieft NIET..ik ben recentelijk m’n zoon mede hierdoor verloren,notabene in een GGZ instelling.
Hulp nodig?? Bel 113Leen9 december 2025 om 20:14Lieve allemaal.
Reageren
Doe t alsjeblieft NIET..ik ben recentelijk m’n zoon mede hierdoor verloren,notabene in een GGZ instelling.
Hulp nodig?? Bel 113Leen9 december 2025 om 20:14Lieve allemaal.
Reageren
Hulp nodig?? Bel 113Anoniem9 maart 2026 om 21:12Ik ben nu 16 jaar en ik doe dit al 3/4 jaar. Ik was er een tijdje mee gestopt, maar ben er toch mee doorgegaan. Het is begonnen toen ik een gewoonte had voor rare dingen eten. Bijvoorbeeld maizena en (wc) papier enz. Ik met dat ik alleen last heb van geheugenverlies niet ernstig maar heb er wel af en toe last van. Als ik het doe wordt ik na 1,5 spuitbus wel “moe” en val ik in slaap en wordt ik later gewoon weer wakker. Het helpt mij juist om in slaap te vallen, omdat ik zelf niet snel een sign krijg om te slapen waardoor ik heel weinig slaap maar wel 38 uur werk in een week.
ReagerenNienke19 mei 2026 om 07:28Wij zijn erachter gekomen dat onze zoon het ook doet! Wat kan een huisarts doen??
Reageren