Zoeken Vraag het forum

Last van longen na blowen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • beste

Heee, ik heb zn 3 weken terug een paar trekjes genomen van een joint. Sindsdien heb ik vaak lichte steken en een vage druk op mijn borstkas /longen. iemand enig idee hoelang dat aanhoud en wat dat kan betekenen?

5 reacties
    Reageren
    Henk

Deze symptomen staan volgens niet in verband met het blowen drie weken geleden. Ik kan mij eerder voorstellen dat dit komt door nervositeit of angst…

Reageren
    045

Ik (14 jaar) heb 3 dagen geleden voor de tweede keer wiet gerookt, na de eerste keer was er niks aan de hand met me maar na de tweede keer heb ik pijn aan m’n longen en heb n erge kriebelhoest constant en uitademen doet pijn. Hoelang blijft dit? Moet ik er mee naar de dokter? Heeft iemand er ervaring mee reageer dan alsjeblieft!

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten aanhouden, zou ik inderdaad maar even naar de dokter gaan

Reageren
    Pijn

Ik heb afgelopen week paar wiet trekjes gehad daarna de hele tijd last van kriebelhoest

Reageren
    Zelfde

Ja man ik heb het zelfde, kmo3t contstant hoesten en kvoel de hele tijd een kriebel over mn longen.

Reageren
Reageer op: Last van longen na blowen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.