Ik heb afgelopen vrijdag xtc,cocaine,hasj en wiet gebruikt(en alcohol) en ik ben afgelopen maandag 2 keer achter elkaar flauwgevallen. Nu heb ik al dagen pijn achter mijn borstbeen en dan loopt eigenlijk door tot mijn rug. Wat kan dit zijn?
aangezien er geen reacties kwamen ben ik naar de huisarts geweest. Het blijkt een maagzweer te zijn.
je hebt waarschijnlijk geen reacties gekregen omdat, als je dit leest eigenlijk denkt "waar is hij mee bezig? eigen schuld, dikke bult.........
niet erg aardig, maar wel logisch.
mensen worden ziek en willen beter worden en komen hier voor advies.
jij bent beter, maar wil ziek worden...... tenminste dat lees je dan eigenlijk.
ik waardeer het wel dat je even terug komt met een reactie, dat doen veel anderen, na vragen hier en nadat ze adviezen kregen, weer niet en dat is jammer.
wens je beterschap, maar ook de wijsheid om beter voor jezelf te zorgen en die troep uit je leven te bannen, er is echt nog nooit iemand gelukkig van geworden.
heb je goede medicijnen en adviezen gekregen..... zoals geen alcohol en niet roken.
groetjes, Brenda
Het het bewust innemen van giffen, kan er van alles aan de hand zijn. Ga naar de huisarts voor controle. En luister goed naar goedbedoelde adviezen zoals hierboven.
Maagzweer komt door veel te veel deugs! En veel te veel soorten door elkaar. Zeker gemend met alcohol is dat vragen om problemen. Lees hemje maar eens goed in over 'verstandig' drubsgebruik.