- Nasali4 juli 2025 om 00:39
Na bijna dagelijks Cocaïnegebruik 18 jaar lang zijn de problemen in de neus begonnen.
Heel veel pijn , ontstekingen, in de neus,
Slecht zien, tranende ogen pijn in de oren sinds een half jaar,
antibiotica kuren, cortisone kuur cortisone spuiten aangezien het bij mij vast komt te zitten.
Spoelde altijd heel veel, neus zalf maar er komt niets uit,
Helaas doet de KNO arts hier geen neusspoelingen wat ik graag zou willen
want mijn oogleden zijn dik, Het begon allemaal met pijn in de neus..snotteren..,dat is
niet meer, in mijn neusschot is wel een grote perforatie geconstateerd 2jaar geleden.
Gezien op de scan verder was alles vrij normaal volgens de KNO arts…lichtjes ontstoken en een korst heeft hij weggehaald.
Paar jaar verder nu dus vreselijke oorpijn..steken erin…mijn hals is op een korte tijd heel dik geworden( hoop niets ernstigs) dik gezicht maar kan vd Cortesone zijn, alhoewel ik las dat het ook van je lymfeklieren kan komen wat ik niet hoop!
Al bij al heel veel pijn …pijn ..pijn bij minimaal gebruik!
Nog sterker…VEEL afzien voor wat plezierig zou moeten zijn.
Je leert het vanzelf af.
Ik zou heel graag mijn holtes eens laten doorspoelen helaas doen ze
het niet in het land waar ik veel vertoef,
Wie weet er een goed adres in NL om het schoon te maken?
Heb kleine holtes dus met snuiten gaan de aangekoekte resten er niet uit.
Ik ben nu wel klaar met het zogenaamde goud want uiteindelijk brengt het voor mij heel veel pijn en ellende.Hopelijk krijg ik een goed adres in NL.
Alvast bedankt.1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 juli 2025 om 08:27Ik denk dat je hiermee het beste naar een KNO arts in een academisch ziekenhuis kunt gaan. Vraag dus een verwijzing aan je huisarts
Reageren