- MisterMaster5 maart 2018 om 18:21
Beste dokter.nl
Ik gebruik al 6 jaar cocaine. Totaal grofweg heb ik ongeveer 8 tot 10 duizend euro in me neus gedouwd.
Me neusschot is almost verdwenen.
Gat tot bijna aan de traanbuis!.
Kan een pink in! In de tussenschot.Elke dag gebruik ik minimaal 1.5 gram.
Nu als ik gebruik voel ik me hele gezicht pijn doen.
Nadat ik me roes heb uitgeslapen,
Voel ik in me achterhoofd een stekend pijn.Mijn eigen huisarts is een klote gast. Hij vind het onnodig om me te verwijzen naar het ziekenhuis.
Wat is die pijn in me achterhoofd en hoever ben ik met coke. Ik moet dikke lijnen leggen voor een goeie kick.
Met vriendelijke groet.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 maart 2018 om 23:00Het coke gebruik zal zijn tol aan het eisen zijn. Je bijholten en slijmvliezen zullen schade hebben opgelopen. Je zou dringend moeten stoppen met de coke.
Reageren
Je verwacht dar se huisarts je een verwijzing voor het ziekenhuis geeft, maar die kunnen dus ook niets voor je betekenen als je niet stopt met de coke. Je tekent je eigen doodsvonnis. Zoek hulp bij verslavingszorg. laat je opnemen in een ontwenningskliniek.MisterMaster6 maart 2018 om 09:50Je tekent je eigen doodvonnis.
Kunt u die nader uitleggen.
Bedoelt u hersendood harstilstand.
Damn. Wat is dat coke toch een afschuwelijk drugs.
Ik ga een andere verslaving zoeken. fitness ofzo.
Tanx doc. Ik had al zon vermoeden. Jij heb het in ieder geval bevestigd.
Dit zal me.meer motiveren. Afkicken iken niet want heb al twee banen verloren door coke en ken deze baan echt niet missen.
God bless de gebruikers may de coca plants dissapear ! Amin
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2018 om 10:08gevolgen op de lange termijn ( en bij de hoeveelheid die jij gebruikt is lange termijn, korte termijn)
Reageren
Onherstelbare schade aan het hart
Te hoge bloeddruk, wat tot hartaanvallen en de dood leidt
Beschadiging van lever, nieren en longen
Vernietiging van het slijmvlies in de neus, als het gesnoven wordt
Ondervoeding, gewichtsverlies
Ernstig tandbederf
Gehoor- en tastzinhallucinaties
Seksuele stoornissen, beschadiging van de voortplantingsorganen en onvruchtbaarheid, bij zowel mannen als vrouwen
Desoriëntatie, apathie, extreme uitputting en uitputting.
Prikkelbaarheid en stemmingsstoornissen
Toegenomen mate van gevaarlijk gedrag
Delirium of psychose
Ernstige depressieMisterMaster6 maart 2018 om 16:45Wow doc!.
Ik heb nu vanalles geen één tot nu. na gebruik voel ik idd me kiezen heel erg prikkelen wij de wortels. Ik ben van nature een positieve persoon, geen depressie.
Beste doc. Denkt u dat deze aandoeningen gaan starten na het stoppen?
Me reukvermogen was idd even een paar dagen weg. Gelukkig heb ik die terug maar aanzienlijk minder!
Damn!
Bij voorbaat bedankt plus deze info kruipt in me achterhoofd als een bad nightmare! Tanx doc!
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2018 om 17:13Dat is moeilijk te zeggen. Er kan onherstelbare schade ontstaan. Je neustussenschot is al weg. Of dat nog operatief hersteld kan worden weet ik zo niet.
Reageren