Goeiedag.
Mensen ik zit met een dilemma.
Zelf blow ik nu ongeveer 2 jaar lang in die 2 jaar ben ik voor 6/7 maanden gestopt. Daarna weer begonnen omdat ik totaal geen verandering zag de klachten bleven. Nu ben ik weer 2 weken gestopt. Maar kam ik nog steeds met de zelfde klachten.
De klachten die ik had zal ik even uitleggen.
Het begint eerst zo ik krijg echt heel heel veel kriebel op me hoofd bij me kruin na blowen en ja de rest keelpijn, misschien een allergie. Van hooikorts dus dit neem ik misschien voor lief. Maar waar ik me voornamelijk aan erg is dat me hoofdhuid echt heel aan het glimmen is plus continue zweet de hele dag door, al loop al letterlijk 30 meter enorme kringen rond om me ogen die ook in die tijd niet zijn weg getrokken. Ogen zijn de hele dag aan het janken ik gebruik allergie tabletten dus het zou ooit weg moeten trekken. Zou je zeggen dit is niet het geval. Enorme puisten van 1 a 2 cm groot. Die na 2 weken weg trekken en weer terug komen rare mini puistjes op het gezicht littekens ondanks dat ik ze niet uit knijp.
Dit was dan ook de reden dat ik ben gestopt voor een tijd. Maar er is echt totaal geen verandering gekomen. Overgens was mijn huid perfect voor die tijd. Ja ik weet het we worden ouder misschien kan dit ook een oorzaak zijn .Nu ben ik dan weer gestopt en heb ik nog steeds alle klachten. Ik ben nou benieuwd of dit echt door het blowen komt. Of dat dit toch misschien iets anders is me huisarts heeft uit het bloedonderzoek ook niks gevonden. Ik vraag me nu echt af wat dit kan zijn misschien een soa ofzo? Heeft iemand deze klachten ook bij blowen gehad ik wil graag een doel hebben om het stoppen vol te houden