- Dies2 oktober 2024 om 14:31
Ik ben 18 jaar en ik blow al ongeveer sinds mijn 15/16. Sinds 1,5 jaar ongeveer blow ik iedere dag vast en merk ook dat stoppen na genoeg niet lukt. Nou heb ik sinds een tijdje na het blowen als ik stoned ben op plekken in me lichaam een soort van pijntjes vooral rond mijn borstkas. Ik raak hierdoor tijdens soms licht in de stress omdat ik bang ben dat er iets mis is in mijn lichaam. Ik gebruik ook als medicatie quetiaphine 100mg en clonidine 50mg. Ik weet niet of het door de medicatie in combinatie met cannabis komt. Nu is er sinds een week ook nog bijgekomen dat als ik wil gaan slapen en stoned ben dat ik na 1/2 minuten met mijn ogen dicht lig dat ik een soort raar gevoel door me lichaam krijg misschien uitleggen als een lichte schok. Ik hoop dat er iemand mij kan helpen of uitleggen wat dit kan betekenen en of er iets mis of kapot is in mijn lichaam.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2024 om 16:39Ik gebruik ook als medicatie quetiaphine 100mg en clonidine 50mg. Ik weet niet of het door de medicatie in combinatie met cannabis komt.””
Reageren
Het zal ongetwijfeld van de combinatie komen. De medicatie die je gebruikt gaan NIET samen met drugs. Jr zou er toch echt mee moeten stoppen. Vraag aan de huisarts hulp om met de drugs te stoppenAppi16 december 2024 om 22:53Ik heb precies het zelfde amigo. Ik weet niet wat het is, laat me even weten bro.
ReagerenK26 maart 2025 om 21:09Ik heb ook het zelfde sinds 1 jaar ik gebruik geen medicijnen
Reageren
Ik rook wiet ongeveer 6 jaar
Laat weten als iemand weet wat dat is