Hoi, mijn partner is in het verleden verslaafd geweest aan blowen en erg verslaafd aan ketamine geweest. In het uitgaans leven gebruiken we weleens drugs. (3/4 keer per jaar). Een gezellige avond met vrienden word weleens cocaïne besteld. Nu vind ik vorige week een bord met cocaïne in de keuken. Terwijl ik sliep heeft hij dus coke besteld en gesnoven. Hij gamed meestal tot laat en ik moet werken. Vanmorgen wil ik zijn werkjas wassen en vind ik lege en volle zakjes coke. Ook vannacht kwam hij pas laat in bed toen ik al sliep. Nu is mijn vraag, zijn dit tekenen van een verslaving? Hoe ga ik het gesprek aan? Hij kan snel boos worden dat ik door zijn spullen zit te neuzen. Dit is namelijk vorig jaar ook gebeurd. Ik had een vermoeden, keek in zijn bureau en vond allemaal zakjes. Zakjes mee genomen toen ik ging werken en later kreeg ik een flippende partner aan de telefoon. Die het niet normaal vind dat ik door zijn spullen neus. Sorry als het een beetje onduidelijk is maar ik zit in mijn hoofd best hoog in mijn emotie.