- Dolly324 juli 2009 om 13:06
Dag beste mensen,
Ik heb een tijd geleden heel veel wiet gerookt en daar door ben ik andere drugs gaan testen.
Het laatste pilletje wat ik nam(xtc) kwam heel hard aan, waardoor ik me op dat moment niet heel erg prettig voelde(het leek uren maar het was maar 15min ofzo) het leek alsof alles in de woonkamer in de vloer wegzakte. gewoon een soort harde trip.
De week er na als ik er aan terug dacht, had ik toch een hele leuke avond gehad!
Ik denk ongeveer na die week, stak ik een jointje op en kreeg ik een bad trip, het was bijna het zelfde soort iets als bij dat pilletje. Ik ben er een avond lang (tot dat ik in slaap viel) heel erg ziek van geweest!
Sinds toen heb ik heel lang niks aan geraakt en dacht ik dat ik in een trip was blijven hangen want ik had elke keer dat (b.v.) de kamer groter werd of kleiner werd, of alles weg zakte.
Nu, een jaar later zou ik toch wel weer een jointje willen roken, gewoon dat ik dat lekkere gevoel terug krijg! of gewoon even een lekker biertje drinken.
Gewoon alleen al voor de gezelligheid!Maar nu komt het, Ik ben al bang als ik twee slokjes bier drink, dat die trip weer terug komt.
Heeft iemand ervaring of tips?
het het liefste niet van die rare reacties met wat een stom verhaal ofzo, wat ik zit er best wel mee..
Al vast bedankt!
Groetjes, een onzeker meisje!13 reactiesReagerenDee24 juli 2009 om 13:25Je verhaal is reeël en bekend.
Herhaling van drugsgebruik kan een psychose luxeren waarvoor permanente en levenslang mediactie genomen dient te worden.
Met andere woorden, je bent gewaarschuwd, je bent nu nog gezond, en als je het toch doet, loop je het risico psychiatrisch patiënt te worden.
Pas op met je gezondheid, je hebt er maar een van.
ReagerenDolly324 juli 2009 om 14:49Beste Dee,
Bedoelt u dan het herhalen van het drugs gebruik,
of ook echt alchol?Kan het ook schade hebben voor de toekomst,
de “halucinaties” die ik had?Groetjes,
Reageren
dollybrenda A24 juli 2009 om 18:51inderdaad geen drugs meer gebruiken, je kan er blijvende schade van ondervinden.
Reageren
een biertje kan waarschijnlijk wel, maar zou het zeker met mate gebruiken en er de eerste keer maar 1 proberen en niet meer!
wees zuinig op jezelf, je moet nog lang mee en liever niet als psychiatrisch patient.
Gooi je toekomst dus niet weg met die stomme pillen enz.
BrendaAna26 juni 2012 om 18:09Is dit uiteindelijk weer weg gegaan? Ik heb namelijk hetzelfde en zit er nu al 3 weken in, de vloer zakt soort van weg en soms lijkt de aarde te draaien. Ik blijf wachten en
Reageren
Wachten maar elke ochtend wordt ik er weer mee wakker…Anoniem15 september 2014 om 04:33Ik rook alleen een jointje heb er zo een stuk of 10 op op 1jaar ofzo en nu mijn laatste was 4dagen geleden en ik voel me nu nog altijd stoned
Reageren
Hoe kan dat ??John (moderator)
15 september 2014 om 14:06Een bad trip.
Reageren
Zorg dat voldoende blijft drinken en eet dagelijks een stuk vers fruit. Voor het overige is het een kwestie van afwachten tot het over gaat.Anoniem22 augustus 2016 om 16:44hey hoe ik dit lees ben ik me er eem beetje in aant googelen en het zit zo:
als jij je joint vaak (soms) (vaker) pakt worden er in je hersenen een soort van baantjes aan gemaakt en als die baantjes op een begeven moment leeg als je al lang niks meer hebt gehad en dan gaan die baantjes roepen om alcohol/drugs en als je er van af bent (helemaal er van af) ga je meestal iets anders zoeken om en vervanging bijv: snoepen etc k hoop dat je hier een beetje van op de hoogte bent…..
Reagerenjunkie21 juni 2018 om 15:58- Ik hoor veel dat als je pillen hebt gebruikt en gaat slapen onder invloed dat je een levenslange trip kan krijgen is dat waar?
John (moderator)
21 juni 2018 om 16:03Dat is niet erg waarschijnlijk..
ReagerenCathy21 juni 2018 om 21:54Hey Dolly,
Ik zou het niet doen als ik jou was. Drugs zijn gewoon niet goed voor je, het spijt me maar ik kan het niet minder clichématig brengen.Ik snapt dat je verlangt naar dat gevoel, maar je creëert voor jezelf de illusie van ‘het fijn vinden’. Eigenlijk is het helemaal niet fijn, het enige wat je doet is je hersenen en zintuigen verzwakken. Ik wil niet belerend overkomen, maar ik zou echt veel meer waarde hechten aan je geestelijke gezondheid dan aan een ‘fijn gevoel’ dat maar een enkele avond aanhoudt.
Kies voor een alcoholvrij biertje, smaakt net zo lekker en zonder het gevaarlijke effect van steeds meer alcohol willen. 🙂
Je kan proberen om iets anders te vinden waar je ook een goed gevoel van krijgt. Ik weet niet of je een sportief type bent, maar hardlopen kan ook een soort ‘high’ geven. Het vergt wat training, maar ik ervaar het gevoel na een stukje rennen zelf als zeer bevredigend.
ReagerenLola26 mei 2020 om 02:39Hey ik heb een paar dagen geleden een bad trip gehad van wiet en het lijkt alsof ik er in ben blijven hangen gaat dit ooit nog weg ? Zo ja wat moet ik er voor doen zodat het zsm. over gaat
ReagerenCatootje26 mei 2020 om 10:22CBD is de tegenhanger van THC dus misschien dat het wat kan helpen. Wel zorgen voor een goede kwaliteit olie. en zorgen voor voldoende voedingsstoffen, zoals magnesium, die helpen je neurotransmitters in balans te krijgen.
ReagerenJohn (moderator)
26 mei 2020 om 17:50Zorg voor gezonde voeding, drink veel water en eet vers fruit
Reageren