- Anoniem24 maart 2015 om 17:59
Hoi, ik had 1x geblowed met een vriendin in mn eigen huis ik woon nog met mijn ouders en toen k high was begon ik te stressen ook zei mn vriendin “niet aan enge dingen denken dan krijg je een bad trip” nou wat denk je zelf.. Ik dacht aan enge dingen. Ik kreeg een bad trip en ik ben nog nooit zo bang geweest, ik dacht dat ik in de hell was en dat ik dood was etc.. Ik ging naar bed en volgende dag was het weg. Ik voelde me wel een beetje gedepersonaliseerd. Maar dat ging ook weg na een paar weken, toen op een dag had ik een sigaretje gerookt (rook normaal alleen met alcohol op op feestjes) maar nu dus gewoon toen ik ik de stad liep, het depersonaliseerende gevoel kwam weer terug ging weer weg na 2 dagen ofzo ik dacht nja zal wel niks zijn, ik rookte nog een sigaretje paar dagen later het gevoel kwam weer deze keer ging het niet weg. Ik raakte een beetje geobsedeerd ermee en begon er heletijd over te lezen en heletijd aan te denken en t werd erger, en opeens 1 week later zat ik in de klas erover te lezen en k was opeens terug in de bad trip… gewoom precies, het is nu 7 weken geleden en k voel me al 7 weken heeeel erg bang en alles voelt heel erg nep. (Veel erger dan het gedepersonaliseerende gevoel) ik denk ook soms echt dat ik dood ben. Ik ga al naar een psychiater die mij helpt.
Mijn vraag is:
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zou fijn zijn als k me niet alleen hoef te voelen met dit 🙁5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 maart 2015 om 21:49Ik heb zelf nog nooit drugs van welke soort dan ook gebruikt, dus zelf ervaren heb ik het niet. Maar ik kan je verzekeren dat je zeker niet de enige bent die dat overkomt. Tegenwoordig gebeurt het steeds vaker. Dat komt omdat er steeds meer wordt geknoeid met drugs. De wiet die tegenwoordig op de markt is, heeft een veel te hoog THC gehalte. Met alle gevolgen van dien. Het is gevaarlijk spul geworden.
ReagerenAnoniem25 maart 2015 om 18:14Okee dat voelt wel wat fijner, denk jij dat t beter is om niet te drinken / roken?
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2015 om 19:24Gewoon roken zou eigenlijk het probleem niet moeten zijn. Alcohol is een ander verhaal. Dat zou die gevoelens kunnen versterken. Als je er last van blijft houden, ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem25 maart 2015 om 19:32Okee want ik ben daar juist bang voor want ik voelde me in de maand na de bad trip zelf gewoon weer goed en toen ging ik roken en kwam t gedepersonaliseerde gevoel…. Maar kan dat wel? en dankjewel!
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2015 om 20:48Op zich zou dat van het roken niet moeten zijn,tenzij je last zou hebben van hyperventilatie. Dan zou het eventueel wat klachten kunnen opleveren. Maar als je het roken makkelijk kunt laten zou ik dat zeker doen.
Reageren