Zoeken Vraag het forum

Bad trip hasj

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Redwan

3 maanden geleden heb ik een bad trip gekregen door het blowen van hasj weet nog dat ik in gesprek was en tot op een gegeven moment wat aanvoelde en zei wacht wacht en toen stond ik op en moest ik gelijk naar buiten lopen. Sindsdien was ik heel erg onrustig ik had last van verschillende klachten zoals hoge ademhaling, spier trillingen, spanningshoofdpijn, tintelingen bij de benen en nog steeds slecht slapen en liep midden in de nacht naar buiten. De trillingen zijn over zoals het naar buiten lopen snachts maar alle andere klachten zoals de hoge ademhaling zijn er continu dn het slecht slapen en vermoeid zijn, gaat dit over want had zelfs last van fobieën durfde het vliegtuig ook niet meer in en auto rijden verre afstanden ging ook niet meer. Maar dat gaat nu beter maar wie kan mij vertellen of alles voorbij gaat zoals ook dat derealisatie gedoe en wanneer dit overgaat ik blow nooit toevallig een keer doe ik dat 2 keer per jaar

1 reactie
    Reageren
    Eduard

Heb je daar nog steeds last van?

Reageren
Reageer op: Bad trip hasj
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.