- Redwan22 januari 2018 om 16:43
3 maanden geleden heb ik een bad trip gekregen door het blowen van hasj weet nog dat ik in gesprek was en tot op een gegeven moment wat aanvoelde en zei wacht wacht en toen stond ik op en moest ik gelijk naar buiten lopen. Sindsdien was ik heel erg onrustig ik had last van verschillende klachten zoals hoge ademhaling, spier trillingen, spanningshoofdpijn, tintelingen bij de benen en nog steeds slecht slapen en liep midden in de nacht naar buiten. De trillingen zijn over zoals het naar buiten lopen snachts maar alle andere klachten zoals de hoge ademhaling zijn er continu dn het slecht slapen en vermoeid zijn, gaat dit over want had zelfs last van fobieën durfde het vliegtuig ook niet meer in en auto rijden verre afstanden ging ook niet meer. Maar dat gaat nu beter maar wie kan mij vertellen of alles voorbij gaat zoals ook dat derealisatie gedoe en wanneer dit overgaat ik blow nooit toevallig een keer doe ik dat 2 keer per jaar
1 reactieReagerenEduard11 februari 2018 om 08:32Heb je daar nog steeds last van?
Reageren