- Anoniem1 april 2018 om 16:45
Hoi
mij merk sinds ik een tijde gestopt was dat ik wat gevoeler ben voor badgaan als eerst meestal als ik niet zo veel gegeten heb of paar uur niks en als ik dan ga blowen ik wil graag het beste uit me joints halen dus niet bad gaan ben nu 2 keer bad gegaan en dat is niet leuk
Dus hoe kan ik het beste voorkomen dat ik niet bad ga?7 reactiesReagerenAnoniem1 april 2018 om 16:49En ben gisteren bad gegaan zou ik vandaag nog kunnen blowen?
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2018 om 16:56Als je het risico op een psychose wilt lopen, zo je dat kunnen doen..
Reageren
Als je toch gisteren een bad trip had, vind ik het eigenlijk te gek voor woorden dat je het ueberhaupt overweegt….John (moderator)
1 april 2018 om 16:57Als je wilt voorkomen dat je niet bad gaat, moet je gewoon niet blowen .
ReagerenAnoniem1 april 2018 om 18:04Het is meer dat ik vaker blow en er niet echt last van heb alleen als ik niet zo veel gegeten heb dus hoezo meteen een Psychose?
Ben wel eens vaker bad gegaan hoort erbij
maar merk sinds ik ff was gestopt en nu met een lege maag blow dat ik toch weer bad ga net als vroeger als ik een lege maag had
dus wat zijn de dingen wat ik kan doen om het te verkomen?
ReagerenEnnersie1 april 2018 om 19:23Hoi hoi!
Allereerst wil ik zeggen dat het natuurlijk beter is om helemaal niet te gebruiken. Maar om antwoord te geven op je vraag: Het is heel moeilijk om een precieze oorzaak van je bad trip aan te wijzen omdat elk product en elke gebruiker anders is. Echt alles kan een oorzaak van een bad trip zijn, van de muziek die je op hebt staan tot je gezelschap aan toe.
Maar natuurlijk zijn er wel een aantal dingen die de kans op een bad trip kunnen verkleinen. Zorg er altijd voor dat je in een vertrouwde omgeving bent en met mensen die je vertrouwd. Pas de dosering aan, het kan misschien net teveel zijn. Zorg dat je van te voren een gezonde maaltijd hebt genuttigd en voor, tijdens en na het blowen genoeg blijft drinken. Mocht je toch een bad trip krijgen is het zaak om zo rustig mogelijk te blijven en vooral proberen om niet in paniek te raken. Het kan ook fijn zijn dat er altijd iemand bij is die nuchter blijft, die jou kan helpen mocht je in een bad trip komen. Zorg er ook altijd voor dat je genoeg suiker en vitamine C tot je neemt mocht je in een bad trip raken. Bijvoorbeeld snickers of een zoet fruitsapje. Vitamine C’s en suikers breken de werkzame stof in je lichaam sneller af.
Ennersie
ReagerenAnoniem2 april 2018 om 20:15Hey
het is goed uitgepakt
heb rustig aan gedaan en ik zelf heb de Jointjes Gedraait dus ik bepaalde de hoeveelheid ik had wel het idee van straks ga ik bad maar dat ging gou weg.
merkte wel dat het leek of ik een tijd niet geblowt had bijna het gevoel van me 1ste Jointje hoe komt dat?
dat je na het bad gaan opeens veel stoneder/Higher wordt dan eerst?
ReagerenPeter5 april 2018 om 16:04Beste,
Dat is duidelijk een teken van het lichaam. Altijd naar je lichaam luisteren is wat ik doe. Ik kan je aanraden om naar lichaam te luisteren, ik concludeer daaruit : Ben je knetterstoned, wacht dan even tot je niet meer stoned bent voor je nog een pof pakt. Ik merk af en toe dat de high pas inslaat na een tijdje. Bij hasj zit ik pas echt op me piek na 5-10 minuten. Dus als je blijft stomen tot je knetterstoned bent wordt je na 5-10 minuten dus nog stoneder wat de kans op een badtrip vergroot.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
Met vriendelijke groet,
Peter
Reageren