Zoeken Vraag het forum

Badtrip hasj/wiet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi
    mij merk sinds ik een tijde gestopt was dat ik wat gevoeler ben voor badgaan als eerst meestal als ik niet zo veel gegeten heb of paar uur niks en als ik dan ga blowen ik wil graag het beste uit me joints halen dus niet bad gaan ben nu 2 keer bad gegaan en dat is niet leuk
    Dus hoe kan ik het beste voorkomen dat ik niet bad ga?

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

En ben gisteren bad gegaan zou ik vandaag nog kunnen blowen?

Reageren
    John (moderator)

Als je het risico op een psychose wilt lopen, zo je dat kunnen doen..
    Als je toch gisteren een bad trip had, vind ik het eigenlijk te gek voor woorden dat je het ueberhaupt overweegt….

Reageren
    John (moderator)

Als je wilt voorkomen dat je niet bad gaat, moet je gewoon niet blowen .

Reageren
    Anoniem

Het is meer dat ik vaker blow en er niet echt last van heb alleen als ik niet zo veel gegeten heb dus hoezo meteen een Psychose?

Ben wel eens vaker bad gegaan hoort erbij

maar merk sinds ik ff was gestopt en nu met een lege maag blow dat ik toch weer bad ga net als vroeger als ik een lege maag had

dus wat zijn de dingen wat ik kan doen om het te verkomen?

Reageren
    Ennersie

Hoi hoi!

Allereerst wil ik zeggen dat het natuurlijk beter is om helemaal niet te gebruiken. Maar om antwoord te geven op je vraag: Het is heel moeilijk om een precieze oorzaak van je bad trip aan te wijzen omdat elk product en elke gebruiker anders is. Echt alles kan een oorzaak van een bad trip zijn, van de muziek die je op hebt staan tot je gezelschap aan toe.

Maar natuurlijk zijn er wel een aantal dingen die de kans op een bad trip kunnen verkleinen. Zorg er altijd voor dat je in een vertrouwde omgeving bent en met mensen die je vertrouwd. Pas de dosering aan, het kan misschien net teveel zijn. Zorg dat je van te voren een gezonde maaltijd hebt genuttigd en voor, tijdens en na het blowen genoeg blijft drinken. Mocht je toch een bad trip krijgen is het zaak om zo rustig mogelijk te blijven en vooral proberen om niet in paniek te raken. Het kan ook fijn zijn dat er altijd iemand bij is die nuchter blijft, die jou kan helpen mocht je in een bad trip komen. Zorg er ook altijd voor dat je genoeg suiker en vitamine C tot je neemt mocht je in een bad trip raken. Bijvoorbeeld snickers of een zoet fruitsapje. Vitamine C’s en suikers breken de werkzame stof in je lichaam sneller af.

Ennersie

Reageren
    Anoniem

Hey

het is goed uitgepakt

heb rustig aan gedaan en ik zelf heb de Jointjes Gedraait dus ik bepaalde de hoeveelheid ik had wel het idee van straks ga ik bad maar dat ging gou weg.

merkte wel dat het leek of ik een tijd niet geblowt had bijna het gevoel van me 1ste Jointje hoe komt dat?

dat je na het bad gaan opeens veel stoneder/Higher wordt dan eerst?

Reageren
    Peter

Beste,

Dat is duidelijk een teken van het lichaam. Altijd naar je lichaam luisteren is wat ik doe. Ik kan je aanraden om naar lichaam te luisteren, ik concludeer daaruit : Ben je knetterstoned, wacht dan even tot je niet meer stoned bent voor je nog een pof pakt. Ik merk af en toe dat de high pas inslaat na een tijdje. Bij hasj zit ik pas echt op me piek na 5-10 minuten. Dus als je blijft stomen tot je knetterstoned bent wordt je na 5-10 minuten dus nog stoneder wat de kans op een badtrip  vergroot.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Met vriendelijke groet,

Peter

Reageren
Reageer op: Badtrip hasj/wiet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.