Zoeken Vraag het forum

Wiet bad trip gevolgen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb vaker soorten drugs gebruikt. ik had 4 maanden geleden een bad trip op wiet ik had heel veel gerookt en voelden me slecht. ik heb de kots in moeten houden en ik wist niet wat ik moest doen. volgende dag en al die weken en maanden die vorbij zijn gegaan.. voelde ik me raar kan niks meer gebruiken nog geen pilsje omda ik denk dat t niet goed gaat. ben laatst hulp gaan vragen. ze zeiden in 1x dat ik stemmingswisselimgstoornis had en een angstoornis. kan iemand mij helpen? danku

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Helaas komt het vaker voor dat het gebruik van cannabis nare gevolgen heeft. Het THC gehalte is verschillende soorten is namelijk gevaarlijk hoog.

Ben je nu wel in behandeling bij een psycholoog?

Lees eens de columns over angst die ik heb geschreven. Je kunt daar ook oefeningen in vinden die je kunt doen.
    http://www.dokter.nl/dossiers/angsten

Reageren
    zwaantje

Las dat Gaba misschien helpt tegen de gevolgen van een bad trip met cannabis.? Vorige week heb ik na het maken van wietolie (per ongeluk) de lepel afgelikt na het doorroeren met de olijfolie. Ik maak deze voor mijn fibromyalgie en voor mijn zieke hond. Ik gebruik al geruime tijd de druppels en merk nooit wat. Na een ruim een uur begonnen bij mij paniekaanvallen, vreselijk droge mond, hartkloppingen en de bloeddruk was zo hoog dat deze niet te meten was. Vreselijke angst!! Na een paar uur ging dat over, maar tot de dag van vandaag heb ik een erge druk in mijn hoofd en een naar zweverig gevoel en rot gevoel in mijn borstkas. Ik slik al 1x daags 200 mg. Gaba. Weet iemand of ik dit kan verhogen? Slik ook al jaren 25 mg. Amitriptalyne voor de fibro. Kan dit de oorzaak zijn geweest voor de bad trip? Wie weet raad? Bedankt alvast!

Reageren
Reageer op: Wiet bad trip gevolgen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.