- Anoniem22 januari 2016 om 14:04
Ik heb vaker soorten drugs gebruikt. ik had 4 maanden geleden een bad trip op wiet ik had heel veel gerookt en voelden me slecht. ik heb de kots in moeten houden en ik wist niet wat ik moest doen. volgende dag en al die weken en maanden die vorbij zijn gegaan.. voelde ik me raar kan niks meer gebruiken nog geen pilsje omda ik denk dat t niet goed gaat. ben laatst hulp gaan vragen. ze zeiden in 1x dat ik stemmingswisselimgstoornis had en een angstoornis. kan iemand mij helpen? danku
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 januari 2016 om 17:55Helaas komt het vaker voor dat het gebruik van cannabis nare gevolgen heeft. Het THC gehalte is verschillende soorten is namelijk gevaarlijk hoog.
Ben je nu wel in behandeling bij een psycholoog?
Lees eens de columns over angst die ik heb geschreven. Je kunt daar ook oefeningen in vinden die je kunt doen.
Reageren
http://www.dokter.nl/dossiers/angstenzwaantje9 maart 2018 om 16:00Las dat Gaba misschien helpt tegen de gevolgen van een bad trip met cannabis.? Vorige week heb ik na het maken van wietolie (per ongeluk) de lepel afgelikt na het doorroeren met de olijfolie. Ik maak deze voor mijn fibromyalgie en voor mijn zieke hond. Ik gebruik al geruime tijd de druppels en merk nooit wat. Na een ruim een uur begonnen bij mij paniekaanvallen, vreselijk droge mond, hartkloppingen en de bloeddruk was zo hoog dat deze niet te meten was. Vreselijke angst!! Na een paar uur ging dat over, maar tot de dag van vandaag heb ik een erge druk in mijn hoofd en een naar zweverig gevoel en rot gevoel in mijn borstkas. Ik slik al 1x daags 200 mg. Gaba. Weet iemand of ik dit kan verhogen? Slik ook al jaren 25 mg. Amitriptalyne voor de fibro. Kan dit de oorzaak zijn geweest voor de bad trip? Wie weet raad? Bedankt alvast!
Reageren