- cannabisfout12330 september 2017 om 17:41
Dus mijn probleem is ik heb ongeveer heel de maand augustus gesmoort wiet dus en ik had beloofd om met school te stoppen ik had niet echt een probleem tot de laatste keer was ik zeer slecht gegaan paniekaanval van de wereld vallen halucineren echt vanalles dus ik stopte defenitief er was geen probleem de volgende morgend niks aan de hand maar dan ongeveer 6dagen later kreeg ik in de klas een extreme paniekaanval ik dacht dat ik dood ging en er was niet echt een rede toen ben ik naar huis gegaan had ik super veel bang flauw gevoel ziek stress in de buik niet kunnen eten niet op de werkelijkheid zijn dus ik was bij dokter gegaan nu ongeveer 2weken later zijn de echte paniekaanvallen gedaan wel veel angst ik kreeg soms geen lucht enso maar dus ik heb al veel minder last als in het begin maar toch kan ik van niets echt genieten heb depersonalisatie zoals ze het zegge niet zo erg wel lichte vorm het voelt nooit of ik echt leef alles is vaag ik wou gewoon weten of ik me zorgen moet maken of dit met de tijd weggaat het is dinsdag 3weken geleden vanaf de paniekaanval ik droom ook super veel en kan alles onthouden heb nooit andere drugs gebruikt alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 18:08